KOPA ERP
Informacijska podpora spremembam v podjetju

Črtna koda

Klasično poslovanje ne omogoča več enostavnega reševanja problemov, povezanih z delovnimi postopki, ki se odvijajo zunaj pisarniškega okolja.

Kako zmanjšati nepotrebno zapravljanje časa in denarja, kako zmanjšati veliko število napak pri klasičnem ročnem vnosu podatkov, kako se izogniti zamudam, ki se odražajo na kakovosti v mnogih segmentih poslovanja?

Sodobni mobilni informacijski sistemi nam z uporabo avtomatskega zajemanja, hitrega prenosa in natančne distribucije podatkov pomagajo, da se vsem tem nevšečnostim izognemo.

Najboljši primer je uporaba črtne kode, ki v povezavi z različnimi brezžičnimi povezanimi terminali (čitalci) zagotavlja hiter in zanesljiv prenos podatkov v centralni računalnik v nadaljnjo obdelavo.

V KOPI smo z integracijo opreme za zajemanja podatkov in ustrezne lastne programske opreme pripravili nekaj celovitih sistemskih rešitev, med katere sodijo: popis osnovnih sredstev, različne inventure, skladiščna logistika, mobilna prodaja, ...

Naše rešitve so rezultat lastnega razvoja, ki temelji na znanju in dolgoletnih izkušnjah, zato smo jih sposobni prilagoditi uporabnikovim željam in nuditi kvalitetno podporo.

Sodobne rešitve za podporo učinkovitega obvladovanja različnih poslovnih procesov so ključni dejavnik za ohranitev in krepitev konkurenčne prednosti podjetij.

Odlike, ki jih uporabniki cenijo

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)
Kontaktna oseba
Domen Ocepek
vodja razvoja in programa
KOPA ERP
T: 02 88 39 766
E: domen.ocepek@kopa.si
Prijava na e-novice
Bodite zmeraj na tekočem - prijavite se na e-novice: