KOPA ERP
Informacijska podpora spremembam v podjetju

KOPA BI

Pravilne strateške in operativen odločitve. Na vseh ravneh poslovanja.

Uspešno poslovanje v zaostrenih gospodarskih pogojih je možno samo s pravočasnim sprejemanjem pravilnih odločitev.

KAKOVOSTNO ODLOČANJE ZA PRIHODNOST

KOPA BI podjetjem in ustanovam omogoča okrepitev odločevalskega sistema na osnovi zanesljivih, kakovostnih in pravočasnih informacij iz poslovanja. Zagotavlja natančne vzvode za odločanje na vseh ravneh: strateški, taktični in operativni. Zaposleni pridobijo zmogljivo orodje za hitrejše in lažje ukrepanje ter doseganje ciljev.

KONSILOLIDIRANO IN URAVNOTEŽENO POSLOVANJE

KOPA BI povzema najsodobnejše metode vodenja in obvladovanja poslovnih virov za usklajevanje poslovnih aktivnosti:

  • sistem uravnoteženih kazalnikov (BSC),
  • analiza prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti (SWOT),
  • model poslovne odličnosti (EFQM),
  • primerjalno ocenjevanje (Benchmarking),
  • ekonomska dodana vrednost (EVA),
  • celovito ocenjevanje kakovosti (TQM),
  • koncept ravno ob pravem času (JIT),
  • Demingov krog »načrtuj, naredi, preveri, ukrepaj« (PDCA).

ZAKAJ KOPA BI?

  1. Poslovno svetovanje.
  2. Prenova procesov na osnovi dobrih praks.
  3. Vrhunska informacijska rešitev.
  4. Stalne izboljšave.
  5. Integracija z različnimi poslovnimi aplikacijami.
  6. Kakovostna podpora.


 

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)
Kontaktna oseba
Matjaž Jurjec
T: 041 736 867
E: matjaz.jurjec@kopa.si
Povezane vsebine

Kopa ERP Kopa BI

Prijava na e-novice
Bodite zmeraj na tekočem - prijavite se na e-novice: