Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 6.7.2010

KOPA podala odgovore za izboljšanje prodaje



Izboljšanje učinkovitosti prodaje je ob zmanjšanih trženjskih proračunih postalo eden največji izzivov številnih slovenskih podjetij v obdobju negativne gospodarske rasti. Podjetje KOPA d.d., vodilni regijski proizvajalec poslovnih sistemov za velika in srednja podjetja, je na izobraževalnem dogodku z naslovom „Plemenitenje vašega premoženja – podatkov o strankah“ predstavilo dobre prakse in sodobne tehnologije za upravljanje odnosov s strankami. Priznani strokovnjaki s področja trženja in prodaje so odkrili načine za učinkovito iskanje novih kupcev ter podali dobre prakse pri vpeljavi novih prodajnih konceptov, podprtih s prenovo organizacije in uporabo sodobnih informacijskih tehnologij. Predstavljen je bil tudi prilagojen informacijski sistem KOPA CRM za podporo pri projektni prodaji, ki je zasnovan na tehnološki platformi Microsoft CRM in v povezavi z ostalimi poslovnimi sistemi poenostavlja pripravo in izvedbo trženjskih in prodajnih aktivnosti ter planiranje prodaje oziroma prihodkov.    

„Prodaja je v času recesije, ki v Sloveniji še ne popušča, postala praktično najpomembnejša poslovna funkcija,“ je poudaril Marjan Gobec, izvršni direktor za področje prodaje in marketinga v KOPA d.d. „Kljub temu, da se v večini okolij zavedajo, da je prodaja ključna za njihov uspeh, je v večini okolij prodajni proces informacijsko nepodprt. Podjetja se tudi premalo poslužujejo sodobnejših pristopov za učinkovitejše iskanje novih potencialnih strank in orodij za povečanje učinkovitosti obstoječe prodajne ekipe.“

KOPA je na dogodku „Plemenitenje vašega premoženja – podatkov o strankah“, ki je potekal v idiličnem okolju v klubski hiši golf igrišča Diners Club Ljubljana, udeležencem podala odgovore na najbolj pereča vprašanja glede ohranjanja kupcev in pridobivanja novih ter optimizacije trženjsko-prodajnih aktivnosti. Blaž Kop, iz podjetja Movera, je predstavil  model, kako se lahko marketinška in prodajna funkcija dopolnjujeta v fazi iskanja novih kupcev in v učinkovitem doseganju prodajnih ciljev, Blaž Mertelj, iz podjetja Atol, pa je predstavil koncepte, ki vodijo k večji  prodajni učinkovitosti.

Kopini strokovnjaki so predstavili izzive pri vodenju projektne prodaje, ki jo po večini izvajajo v slovenskih podjetjih, ter prilagojeno poslovno rešitev KOPA CRM. „V KOPI smo kot eden redkih slovenskih proizvajalcev poslovnih rešitev informacijski sistem za upravljanje odnosov s strankami nadgradili s celovitimi storitvami na področju prenove prodajne organizacije ter prilagoditve standardne rešitve uporabnikovi dejavnosti oziroma posebnosti poslovanja,“ je povedal Matej Zmrzlikar, vodja CRM programa v Kopi d.d.. Z uporabo sistema KOPA CRM uporabniki povežejo celoten poslovni proces od trženja in prodaje do realizacije naročil ter izdaje in knjiženja računov, kar jim omogoča izboljšanje vodenja ter planiranja poslovanja.

Kopino izobraževanje je bilo namenjeno strokovnjakom s področja trženja in prodaje ter vodstvenim zaposlenim, tako vodjem prodaje kot tudi direktorjem podjetij.
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)