Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
ponedeljek, 8.11.2010

KOPA še izboljšala svoje kompetence pri popisu poslovnih procesov

Z vlaganjem v znanje na področju razumevanja poslovnih zahtev zmanjšuje komunikacijski šum pri projektih razvoja informacijskih sistemov.

Nedvoumen in natančen zapis poslovnih procesov je nepogrešljiv, če želimo popisati želje naročnika tako, da jih razumeta obe strani. Ne nazadnje takšen zapis poslovnih procesov pomeni natančnejšo oceno obsega funkcionalnosti za informacijski sistem in s tem tudi natančnejšo oceno stroškov za naročnika.

Že pregovorno obstaja komunikacijski šum oziroma različno razumevanje poslovnih zahtev za informacijski sistem med vsemi vpletenimi v informacijski projekt (naročnik, poslovni analitiki in izdelovalci informacijskih sistemov). Zaposleni v Kopa d.d. so naredili korak naprej. V okviru izobraževanja „Upravljanje poslovnih procesov“, so udeleženci pridobili znanje, kako na standardiziran način modelirati in zapisati poslovne procese naročnika.

Izobraževanja se je udeležilo 20 Kopinih strokovnjakov. Znanje, ki so ga prejeli v okviru izobraževanja, so vključili v Kopino metodologijo implementacije informacijskih sistemov (SureStep) in jo tako še izboljšali. »Po zaključku seminarja lahko z zadovoljstvom ugotavljam, da je pridobljeno znanje v praksi takoj uporabno. Zmožnost predavatelja, da se je prilagodil specifiki okolja, je pohvale vredna, in občutek, da smo v zelo kratkem času izdelali koristne praktične primere, je res dober. Z izvedbo tega seminarja smo spravili znanje o upravljanju in modeliranju poslovnih procesov na skupni imenovalec, kar je za podjetje velika korist,« je povedal David Novak, Vodja sistema kakovosti in standardov, Kopa d.d.

"Takšno izobraževanje je vedno dvosmerni proces - jaz posredujem specifično znanje in hkrati pridobivam 'terenske' informacije s strani slušateljev. Te povratne informacije neposredno vplivajo na prihodnja izobraževanja, zaradi česar se le-ta nenehno izboljšujejo in prilagajajo praktičnim potrebam. Samo praktično in neposredno uporabno znanje je nekaj vredno," je pojasnil dr.Tomislav Rozman iz podjetja BICERO (www.bicero.si), Center za poslovno informatiko Rozman, d.o.o., ki je tudi izvedel izobraževanje.


02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)