Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
četrtek, 17.2.2011

KOPA narekuje razvoj mobilnih poslovnih tehnologij

KOPA je še okrepila razvoj mobilnih aplikacij in ponudila novi rešitvi za ambulantno prodajo ter spremljanje operacij na delovnih centrih v proizvodnji, ki delujeta na sodobnih mobilnih napravah.

Zmogljive mobilne naprave, kot so tablični računalniki in dlančniki, ki omogočajo vrsto zmožnosti za zabavo in komunikacijo, so postali cenovno vse bolj dostopni in danes že postajajo del tehnološke podpore poslovanju. Prek elektronske komunikacije in sočasne izmenjave različnih vsebin namreč omogočajo učinkovito izvedbo procesov, ki vključujejo delo na terenu oziroma stran od pisarniškega namizja.

V podjetju KOPA predstavljajo mobilne tehnologije pomembno rešitev za izboljšanje vrste poslovnih procesov. „To, da smo v času krize vlagali v razvoj novih mobilnih rešitev in funkcionalnosti, nam že daje konkretne rezultate. Čas smo dobro investirali in rešitvam dodali še tisto piko na i, ki dvigne izdelek - rešitev na najvišji nivo,“ je povedal Domen Ocepek, vodja razvoja KOPA ERP. 

V Kopi so razvili rešitev za ambulantno prodajo, ki izpolnjuje najvišjo raven tehnoloških in kakovostnih zahtev. Ob prilagojenem naboru funkcionalnosti je uporabnikom prijazna tako z vidika enostavnosti kot tudi videza. Kot pravi Domen Ocepek, je rešitev izdelana z vidika uporabniških potreb in daje celo več, kot uporabnik pričakuje. Rešitev je tesno povezana s sistemom Kopa ERP, lahko pa se jo poveže tudi z drugimi poslovnimi ali proizvodnimi sistemi. Deluje v sistemu z in brez internetne povezave, pri čemer se sinhronizacija izvaja hitro in samodejno, ob ponovni vzpostavitvi internetnega dostopa, ko je katero od podprtih omrežij na razpolago.

Zvesta izboljšavam v proizvodnji je KOPA proizvajalcem že ponudila mobilno rešitev, ki omogoča spremljanje operacij na delovnih centrih. Prek IPAD-a imajo delavci v proizvodnji na voljo vso potrebno dokumentacijo, s čimer se odpravijo stroški tiskanja lansirne dokumentacije ter izgube časa zaradi dostave dokumentacije v obrat. Poleg tega je možno usklajevati vrstni red dela vse do točke, ko delavec dejansko prične z delom. Pričetek dela po izbranem nalogu se zabeleži samodejno, delavec pa po opravljenem delu samo še vnese izdelano količino. Zaključek operacije se tudi samodejno zabeleži, in sicer ko delavec prične z novim delom, povratna informacija pa se v poslovni ali nadzorni sistem prenese v realnem času.

V Kopi poleg programskega dela rešitve stranke celovito opremijo, saj jim lahko ponudijo najprimernejšo strojno opremo, na primer dlančnike in mobilne tiskalnike. Poleg tega rešitev celovito podpirajo in vzdržujejo ter s tem zagotavljajo nemoteno delovanje.

„Skoraj vsak dan se utrne kakšna nova ideja, kaj bi še bilo smiselno prilagoditi za mobilne naprave in kje v procesu bi bilo še možno izboljšati obveščanje in s tem dvigniti kakovost podatkov za odločanje,“ je povedal Ocepek in dodal, da veliko idej prihaja tudi od strank, kar daje rešitvam posebno težo. Še posebej, ker imajo v Kopi dovolj veliko razvojno ekipo z znanjem in izkušnjami, ki lahko vse te ideje uresniči.

Branko Razgoršek

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)