Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
ponedeljek, 15.11.2010

Nujnost uporabe kakovostnih IT rešitev za podporo pri vzdrževanju



20. jubilejno Tehniško posvetovanje vzdrževalcev Slovenije, ki je potekalo 14. in 15. oktobra 2010 na Rogli,  je minilo v znamenju odmevne akcije brezplačnega testiranja sistema MAXIMO 7 - odločitve, ki ima težo!

Na posvetovanju je KOPA na svojem razstavnem prostoru predstavila svoje storitve in rešitve za informacijsko podporo vzdrževanju in upravljanju sredstev in storitev, ki jih že več kot 15 let uspešno zagotavlja v največjih slovenskih energetskih, proizvodnih in trgovskih podjetjih kakor tudi v javni upravi. Kopini strokovnjaki za informacijsko podporo vzdrževanju ter upravljanju sredstev in storitev so predstavili novosti in prednosti nove verzije sistema MAXIMO 7. KOPA je na srečanju začela z akcijo o brezplačnem testiranju informacijskega sistema za podporo in upravljanje vzdrževanja, ki je med obiskovalci naletela na odmeven odziv.

Dejansko so se v službah vzdrževanja in upravljanja zavedli, da je potreba po učinkoviti informacijski podpori vzdrževanju vedno pomembnejša. To najbolje ponazori izjava vodje vzdrževanja večjega slovenskega podjetja: „Ob prenovi osrednjega informacijskega sistema v podjetju so nam zagotovili, da bomo lahko za potrebe upravljanja in vzdrževanja sredstev v našem podjetju uporabljali modul za vzdrževanje. Po implementaciji, pa se je pokazalo, da slednji še zdaleč ne pokriva potreb in zahtev nadrejenih pri našem delu. S tem brezplačnim testiranjem rešitve MAXIMO, pa bomo lahko nadrejenim prikazali dejansko potrebo po sodobni informacijski podpori pri našem delu. To, pa je še posebej pomembno ob nenehnem zniževanju sredstev namenjenih za vzdrževanje kot tudi številu vzdrževalcev na eni strani, ter zahteve po zviševanju razpoložljivosti in vedno nove in nove analize po različnih kriteriji na drugi strani.“

Kopina akcija o brezplačnem testiranju MAXIMO 7 vsem podjetjem, ki so spoznala nujnost učinkovite informacijske podpore vzdrževanju, omogoča brezplačno testiranje na njihovih podatkih. To pa je še posebej pomembno, saj se podjetja v tej zaostreni gospodarski situaciji zelo previdno odločajo o novih investicijah in rešitvah.

Aljaž Gradišnik (aljaz.gradisnik@kopa.si)

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)