Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
sreda, 8.12.2010

Microsoftova GOLD kompetenca na področju “Strežniška platforma”

V skladu s spremembami Microsoftovega partnerskega kanala, je podjetje KOPA pridobilo naziv Zaupanja vreden partner, podeljen pa mu je tudi najvišji partnerski status na področju strežniških rešitev.


Microsoft je s 1. novembrom 2010 spremenil partnersko mrežo in zamenjal statusa  »Gold Certified Partner« in »Certified Partner« z  »GOLD« ali »SILVER« kompetencama. KOPA, ki je že leta 2007 pridobila najvišji partnerski status, tudi sedaj izpolnjuje pogoje za izkazovanje svoje usposobljenosti za Microsoftove strežniške rešitve z GOLD kompetenco. Zanjo je potrebno zaposlovati vsaj 4 ustrezno certificirane strokovnjake ali razviti certificirano rešitev na Microsoftovi platformi ter uspešno izvesti 5 projektov v zadnjih 12 mesecih. Partnerji, ki ustrezajo tem zahtevam, so dobro pripravljeni tudi na najobsežnejše projekte in so vzpostavili najbolj tesno obliko sodelovanja z Microsoftom.

Da bi strankam zagotovili najvišjo varnost in stopnjo zaščite njihovih podatkov, je Microsoft uvedel novo pobudo, s katero preko partnerjev zagotavlja prodajo legalne programske opreme.
KOPA kot Microsoftov “Zaupanja vreden partner” tako pozna, svetuje in prodaja le originalno MS programsko opremo ter svojim kupcem omogoča izkoriščanje vseh njenih prednosti. Pri nakupu pri takšnem partnerju imajo stranke še vrsto drugih koristi:

  • zagotovilo s strani Microsofta, da kupujejo samo originalno programsko opremo
  • zaščito pred virusi in zlorabo podatkov
  • stalne posodobitve računalnika in možnost brezplačnih prenosov – dostop do najnovejših tehnologij in posodobitev, ki omogočajo, da so računalniki bolj varni in vedno pripravljeni na delovne izzive
  • dodatne funkcionalnosti – le originalna programska oprema vključuje napredna orodja, ki zagotavljajo večjo storilnost, ter nudi popolno zanesljivost in stabilnost
  • brezplačno tehnično podporo, ki jo nudijo Microsoft in njegovi pooblaščeni partnerji
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)