Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
četrtek, 13.1.2011

On-line vzdrževanje s pomočjo mobilnika

KOPA z novo rešitvijo IBM Maximo Everyplace omogoča uvedbo sistema e-vzdrževanja, ki z uporabo mobilne informacijske podpore pri vzdrževanju znižuje stroške vzdrževanja, izboljša produktivnost vzdrževalcev in pripomore k večji razpoložljivosti naprav.



Maximo Everyplace uporabnikom zagotavlja mobilni dostop do osnovnih zmožnosti sistema IBM Maximo Asset Management, kot so pregledovanje planov dela, prikazovanje lokacije sredstev, pregledovanje  zgodovine vzdrževanja na napravi ter spremljanje delovnih nalogov in storitvenih zahtevkov. Rešitev se lahko uporablja skupaj z vrsto mobilnih naprav, ki delujejo na operacijskih sistemih iOS (iPhone, iPod Touch, iPad) in Android.

„Z uporabo mobilne rešitve Maximo Everyplace lahko vzdrževalne službe izboljšajo preventivno vzdrževanje, pohitrijo odpravljanje napak ter optimizirajo porabo nadomestnih delov za doseganje največje operativne učinkovitosti in znižanje stroškov ter ne nazadnje za povečanje končne razpoložljivosti naprav,“ je povedal Vinko Jelenko, vodja progama Maximo v KOPA d.d.

Z novo mobilno rešitvijo za vzdrževanje organizacije odpravijo uporabo papirnih delovnih nalogov in tehnikom ter vodjem zagotovijo takojšen dostop do informacij v realnem času na celotnem področju, kjer delajo. Mobilni dostop odpravi časovne zaostanke in napake, do katerih lahko pride pri naknadnem prepisovanju informacij v sistem Maximo. Na tak način se tudi do 30 odstotkov skrajša čas med izvajanjem posameznih nalog, zmanjša se ročno delo s papirnimi dokumenti ter izboljšajo zmožnosti za poročanje.

Rešitev se lahko popolnoma prilagodi individualnim potrebam uporabnikov, saj imajo skrbniki sistema možnost vizualnega in funkcionalnega prilagajanja aplikacij prek orodja Maximo Application Designer. Tako se v Maximo Everyplace zagotovi ažurne informacije, ki jih vzdrževalci potrebujejo za učinkovito izvedbo vzdrževalnih posegov, takojšnje povratne informacije storitvenim centrom ter mobilni nadzor nad izvajanjem vzdrževalnih dejavnosti za vodje vzdrževanja in obratov.

Rešitev Maximo Everyplace za dostop do osrednjega informacijskega sistema zahteva brezžično, mobilno ali satelitsko povezavo z medmrežjem. Kot je pojasnil Vinko Jelenko, vodja programa Maximo v Kopi, je rešitev Maximo Everyplace primerna predvsem za okolja, ki so dobro pokrita z brezžičnim signalom. Za delovne razmere, kjer internetni dostop ni na voljo ali ni smiseln po celotnem delovišču, je IBM že ponudil mobilne rešitve Maximo Mobile Suite. Te rešitve delujejo tudi v asinhronem načinu, ki omogoča uporabo tudi takrat, ko internetni dostop ni mogoč. Uporabniški odjemalci oziroma terminali podatke samodejno izmenjajo z osrednjim sistemom takoj, ko je internetni dostop spet na voljo.
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)