Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
četrtek, 28.7.2011

Socialna omrežja narekujejo rast prodaje rešitev CRM


IDC za letošnje leto napoveduje 7,6-odstotno rast prodaje rešitev za upravljanje odnosov s strankami.

Leto 2010 je pokazalo, da so se podjetja na upad prodaje odzvala z okrepljenimi prodajnimi aktivnostmi ter povečala vlaganja v informacijske rešitve pri trženju in prodaji. Svetovno tržišče rešitev CRM se je namreč povečalo za 6,2 odstotka in doseglo 16,5 milijarde dolarjev, trend pa se bo po napovedih nadaljeval tudi letos, pri čemer naj bi se svetovni prihodki približali 18 milijardam dolarjev.

Med rešitvami CRM so trije segmenti,kjer bo letošnja rast nadpovprečna. Poraba za rešitve, namenjene obvladovanju storitev za kupce se bo povečala za 8,2 odstotka, prodaja trženjskih aplikacij bo zrasla za 8,8 odstotka, prihodki od rešitev za podporo pri prodaji pa se bodo povečali za 8,6 odstotka. Bolj umirjeno rast IDC napoveduje rešitvam za klicne centre, ta tržni segment naj bi se tako povečal za 5,4 odstotka v primerjavi z letom 2010.

Čeprav je tržišče rešitev CRM že precej zrelo, se nove priložnosti kažejo v uporabi socialnih omrežij in analitiki trženja prek socialnih medijev. Evolucija v komunikaciji, ki se že odraža v današnjih rešitvah CRM, organizacijam pomaga pri zagotavljanju večje intimnosti oziroma zasebnosti pri komuniciranju s strankami ter pridobivanju boljšega vpogleda v njihove navade. V tesno povezanem svetu globalnega poslovanja bosta namreč strankina izkušnja ter odnos med stranko in ponudnikom ključna konkurenčna prednost.

Več o rešitvi KOPA CRM

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)