Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 13.9.2011

IT-infrastruktura v majhnih podjetjih



Kopina ekipa za sistemsko integracijo je na osnovi dobrih praks in kot nosilec Microsoftove GOLD kompetence na področju strežniške platforme ter HP GOLD Preferred Partner oblikovala prilagojeno rešitev za majhna podjetja, ki uresničuje izzive pri zagotavljanju kakovostnih informacijskih storitev za od 10 do 50 uporabnikov.
S ponudbo dodatnih storitev, ki zagotavljajo visoko odzivnost sistemske ekipe in hitro dobavo rezervnih delov, so v Kopi uporabnikom omogočili stroškovno učinkovito zagotavljanje visoke zanesljivosti, brez visoke investicije v podvojevanje vitalnih delov sistema.

S to Kopino rešitvijo so že prenovili informacijsko infrastrukturo v Gozdnem gospodarstvu Slovenj Gradec. »Sistem, ki so ga predlagali strokovnjaki iz Kope, nam je predstavljal optimalno rešitev za poganjanje informacijskih storitev za naše poslovanje v prihodnjih petih letih, in sicer tako z vidika stroškov kot tudi funkcionalnosti. Omogoča nam tudi nadaljnje dodajanje in širjenje storitev, ki jih lahko ponudimo svojim uporabnikom,” je povedal Aleš Mlakar, vodja informatike GG Slovenj Gradec.

V Gozdnem gospodarstvu Slovenj Gradec so z naložbo v novo strežniško infrastrukturo izboljšali odzivnost in zanesljivost delovanja osrednjega informacijskega sistema, ki ga koristi skoraj 40 uporabnikov. Za naložbo so se odločili, ker je bila dotedanja strežniška infrastruktura zastarela in varnostno pomanjkljiva, pri čemer ni več omogočala dodajanja novih informacijskih storitev za končne uporabnike. Poleg tega so v letu 2008 izvedli tudi prehod na nov poslovni informacijski sistem ter postavili nov podatkovni strežnik, ki je s počasnim in nezanesljivim delovanjem oviral izvajanje poslovnih procesov.

Na novem sistemu so poenotili vse informacijske storitve, s čimer so zmanjšali stroške nakupa dodatne strojne opreme ter znižali porabo električne energije. Poleg centralizacije storitev, kot so datotečni strežnik, aktivni imenik, terminalski dostop, elektronska pošta, požarni zid ter poslovni informacijski sistem, so pridobili vrsto novih zmožnosti, od potisne pošte za mobilne telefone do zmogljivega požarnega zidu za varno oddaljeno dostopanje, ki ga za delo od doma izkoriščajo številni uporabniki ter štiri trgovine (v Slovenj Gradcu, na Ptuju, v Levcu pri Celju ter Radljah ob Dravi). Prek tega sistema vodijo pisarniško ter finančno-računovodsko poslovanje, mobilno poslovanje pri vodenju spravila lesa v gozdu prek mobilnih terminalov ter v maloprodaji ¦ od izdaje ponudb in trgovinskega poslovanja, do vodenja zalog prek črtne kode in upravljanja s kupci prek kartic zvestobe.



Dovršen sistem izpolnjuje zahteve majhnih organizacij
KOPA je v strežniški rešitvi za majhna podjetja združila sodobne tehnologije, ki izboljšajo kakovost informacijskih storitev za poslovne uporabnike:
  • operacijski sistem Microsoft Windows Server 2008 R2 z virtualizacijsko tehnologijo Hyper-V za enostavno upravljanje sistema in zanesljivo delovanje poslovnih aplikacij;
  • strežnik HP ML350 z 32 GB RAMa, 1.2 TB hitre efektivne diskovne kapacitete za potrebe sistema, 2 TB počasnejše efektivne diskovne kapacitete za potrebe arhiviranja ter tračna enota HP ULTRIUM LTO4 s kapaciteto arhiviranja pribl. 1 TB;
  • 8-vhodno (portno) omrežno stikalo Cisco 2960G (na stikalo je priključena strežniška infrastruktura) za visoko prepustnost informacijskih storitev.



Kopino rešitev, ki temelji na tehnologijah Microsoft Windows in strežnikih HP, odlikuje visoka zanesljivost in odzivnost ter možnost enostavnega upravljanja in dodajanja informacijskih storitev brez novih investicij v strojno opremo . Uporaba virtualiziranega sistema povečuje razpoložljivost, saj poenostavlja ponovno vzpostavljanje aplikacij in podatkov. Za varnost podatkov skrbi še sistem trinivojskega arhiviranja, in sicer na nivoju aplikacij, datotek in celotnih virtualnih strežnikov. Podatki se najprej shranijo na interno diskovno kapaciteto in nato na tračno enoto, kar uporabnikom omogoča, da se aktualni podatki lahko vrnejo v zelo kratkem času.

Več informacij: Bojan Javornik (bojan.javornik@kopa.si)

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)