Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 13.9.2011

Ne spreglejte - SIOUG 2011

KOPA bo kot Veliki sponzor podprla izvedbo 16. tradicionalnega srečanja uporabnikov tehnologij in rešitev Oracle, SIOUG 2011.
KOPA bo na srečanju nastopila s tremi predavanji, na katerih bo predstavila dobre prakse pri poslovnem obveščanju na področju prodaje, naprednega spremljanja beleženja delovnega časa in dogodkov v proizvodnji ter zagotavljanju revizijske sledi pri uporabi Kopinih poslovnih rešitev na tehnologijah Oracle.

Letošnje strokovno srečanje SIOUG bo potekalo v Kongresnem centru Bernardin v Portorožu, med 18. in 21. septembrom 2011. KOPA bo nastopila v skupini predavanj, kjer bodo predstavljene tehnološke in poslovne rešitve ter uspešni primeri uporabe tehnologije in aplikacij v praksi. Tri predavanja bodo pokazala širino in dovršenost njihovih poslovnih rešitev, kjer so uporabljene tehnologije Oracle, in sicer od proizvodnje do poslovnega obveščanja.

Torek, 20. september 2011, 11.30 - dvorana EMERALD B
Miran Kranjc bo predstavil dobre prakse pri izgradnji sistema za poslovno obveščanje na področju prodaje v družbi SwatyComet d.d.. Gre za tretjo generacijo sistema za poslovno obveščanje, v katerega so zajete dolgoletne izkušnje iz izgradnje in uporabe takšnih sistemov. Na primeru izgradnje sistema za poslovno obveščanje za področje analize prodaje in donosnosti izdelkov bo predstavljen pogled oziroma potrebe končnih uporabnikov, obiskovalci pa bodo spoznali še razvojni vidik, ki bo razkril različne metode in tehnike uporabe orodij Oracle: podatkovne baze, Warehouse Builder, OBI in BI Publisher. Predstavljen bo tudi varnostni vidik, s poudarkom na možnost povezave z zunanjimi skrbniki uporabniških imen, gesel in različnih nivojev uporabniških pravic ter zmožnosti zagotavljanja visoke razpoložljivosti, razširljivosti in dosegljivosti sistema za  sistemske in podatkovne skrbnike.

Torek, 20. september 2011, 15.45 - dvorana Mediteranea 1
Na predavanju Oracle in rešitve za proizvodnjo bo Branko Razgoršek predstavil uporabniške zahteve pri uporabi terminalov na dotik, skupaj s čitalci črtne kode v proizvodnji. Gre za študijo primera sistema, ki uspešno deluje v ravenski proizvodnji švedske družbe Akers Valji. Sistem uporabljajo za spremljanje in analitiko delavčeve prisotnosti, začetka in konca izvajanja posameznih operacij ter za beleženje zastojev in napak na izdelkih. Aplikacija, ki se izvaja v Sloveniji, je povezana s proizvodnim informacijskim sistemom MOVEX- ERP, ki se izvaja na Švedskem ter z aplikacijo za izračun plač v Sloveniji. Predavanje bo postreglo še z vrsto drugih zanimivih informacij, na primer kako izbirati ustrezno opremo za delo v težavnih pogojih, kako zasnovati takšno aplikacijo ter katera orodja uporabiti pri njenem razvoju (apex, forms, report, pl-sql in baza Oracle), načine in tehniko izmenjave podatkov z ostalimi segmenti informacijskega sistema ter poslovnimi učinki, ki so bili doseženi z implementacijo.

Ponedeljek, 19. september 2011, 16.00 - dvorana Mediteranea 2
Ob predstavitvi vsebinskih rešitev bo Domen Ocepek na tretjem Kopinem predavanju - Revizijske sledi - predstavil zagotavljanja revizijske sledi v Kopinih aplikacijah. Predstavljeni bodo primeri, kako lahko uporabniki in skrbniki aplikacij dobijo popolno informacijo o tem, kateri podatek je kdo gledal oziroma uporabljal.

V primeru, da vas zanimajo dodatne informacije o izzivih in rešitvah, ki jih bo KOPA predstavila na srečanju SIOUG, kakor tudi o drugih možnih izboljšavah v proizvodnji, poslovanju in pri vodenju, se obrnite na:

Miran Kranjc, miran.kranjc@kopa.si
Branko Razgoršek, branko.razgorsek@kopa.si
Domen Ocepek, domen.ocepek@kopa.si


02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)