Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 25.11.2011

Pet korakov za odmrznitev startegije poslovnega obveščanja

Podjetja so ob nastopu globalne gospodarske krize kot po pravilu krčila in ustavljala IT-projekte, md katerimi poslovno obveščanje ni bilo nikakršna izjema. Vendar so informacije iz takšnih sistemov ključnega pomena za vnovičen zagon dejavnosti, tako da je smiselno čimprej nadaljevati z izvajanjem projketov na področju poslovnega obveščanja.


Se je v vašem podjetju izvajanje strategije pri poslovnem obveščanju ustavilo, novi menedžerji odklanjajo vključevanje ali morda uporabniki še niso usvojili orodij BI? V primeru, da ste osnovne korake že napravili: ugotovili katera poslovna področja boste merili, poskrbeli za integracijo pravih podatkovnih virov ter da ste prečistili podatke, lahko uporabo pospešite z nekaterimi mehkimi prijemi.

Poskrbite, da zaključite študijo izvedljivosti s poslovno skupino, ki jasno izraža potencial, kako lahko je koristna uvedba BI-orodja. S predstavitvijo, kaj se lahko doseže v določeni skupini, bodo uporabi BI lažje sledili tudi na drugih področjih organizacije, namesto da se ustvari miselnost “naredi, pa bodo že uporabljali”.  

Porabite več časa za promocijo zmožnosti BI-orodij. Vodje informatike naj bi porabili od 25 do 30 odstotkov svojega časa za “trženje in prodajo” koristi BI po oddelkih. Gre za to, da BI-projekti brez širše uveljavitve v podjetju ne dosežejo željene povrnitve naložbe – ROI.

Razmislite ali imate v ekipi BI ustrezne ljudi iz IT oddelka, saj morda nekateri od njih želijo samo zgraditi izdelek namesto da bi se ukvarjali s tem, zakaj se gradi sistem. Takšni ljudje ne morejo veliko pomagati poslovnim uporabnikom, saj ne zavedajo zakaj merijo določene podatke ali do katerih podatkov v resnici hočejo dostopati.

Ponastavite vprašanja, na katera želite odgovoriti s pomočjo podatkov. Recesija je mnoga podjetja naučila, da se lahko poslovni procesi in sploh osnova za poslovanje temeljito spremenijo. Informacije in vprašanja, ki si jih postavljate so lahko zaradi teh sprememb popolnoma napačni. Zato je potrebno oblikovati strategijo v smeri kompetenčega centra namesto v tehnološko formo, ki jo je težko spreminjati, saj se lahko edino na tak način zagotovih hitra odzivnost na poslovne spremembe.

Prepričajte se, da so vaše dejavnosti tranparentne. Prevečkrat se zgodi, da si ekipa BI prisvaja  izvajanje BI-strategije in meritve uspešnosti. Za uspešno uresničitev pobud za BI je potrebno zagotoviti pregledno izvajanje strategije ter se z oddelki odprto pogovoriti o merjenju njihove uspešnosti.

Povzeto po članku Five steps to unfreeze a business intelligence strategy, Christina Torode

Več o KOPA BI

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)