Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
četrtek, 1.3.2012

KOPA po 15 letih mednarodno prepoznaven strokovnjak za informatizacijo vzdrževanja

KOPA je na izobraževalnem dogodku z naslovom “Podpora pri odločanju in vzdrževanju na področju zagotavljanja razpoložljivosti sredstev v najbolj zahtevnih proizvodnih okoljih” in podnaslovom “15 let dobre prakse KOPA MAXIMO” predstavila dobre prakse pri vzdrževanju, s katerimi podjetja ustvarjajo milijonske prihranke, povečujejo konkurenčnost in zagotavljajo skladnost poslovanja z zakonodajo.

KOPA je z izobraževalnim dogodkom obeležila 15-letnico pionirskega delovanja na področju informatizacije vzdrževanja. Kopo, ki je pred petnajstimi leti odprla vrata vodilnim tehnologijam za informacijsko podporo pri vzdrževanju, danes slovenska, regionalna in globalna podjetja prepoznavajo kot vodilnega ponudnika poslovnih rešitev in dobrih praks na najbolj celoviti platformi za obvladovanje sredstev in storitev IBM Maximo.

“Kopa je v petnajstih plodnih letih številnim podjetjem in poslovnim sistemom doma in v tujini pomagala, da so z uporabo informacijskih rešitev dvignila učinkovitost vzdrževanja, povečala konkurenčnost, produktivnost in kakovost. Hkrati so z zmanjšanjem stroškov zaradi zastojev proizvodnje, dela vzdrževalnih ekip in zalog rezervnih delov še povečala dodano vrednost,” je povedal Marjan Gobec, direktor podjetja KOPA, d. d. Prav Kopa je namreč v zadnjem času prispevala k spreminjanju obravnave vzdrževanja s strani najvišjega menedžmenta, in sicer od stroškovne obravnave k strateškim naložbam. Andrej Šinkovec, predsednik Društva vzdrževalcev Slovenije je ob tem poudaril, da je IBM Maximo postal ključno orodje, ki danes vzdrževalcem pomaga pri vsakodnevnem in strateškem odločanju ter pri odkrivanju potencialov za izboljšanje njihove dejavnosti.

Na strokovnem srečanju s podnaslovom “15 let dobre prakse KOPA MAXIMO”, ki je potekal v idiličnem okolju Tehničnega muzeja v Bistri, so obravnavali poslovne, organizacijske ter informacijske izboljšave vzdrževanja. “Celoten dogodek je bil osredotočen na Kopine dobre prakse, ki tudi v najbolj zahtevnih poslovnih okoljih s sistemom IBM Maximo uresničujejo visoka pričakovanja uporabnikov glede izboljšanja učinkovitosti in razpoložljivosti,” je povedal Vinko Jelenko, vodja programa KOPA MAXIMO. Kopini strokovnjaki so predstavili praktične primere upravljanja vzdrževanja ter uporabe pristopov za zmanjšanje zastojev v proizvodnji, povečanje razpoložljivost sredstev, zmanjšanje nenačrtovanih vzdrževalskih posegov ter izboljšanje odločanja pri vodenju internih in zunanjih izvajalcev vzdrževalskih storitev. Dogodka so se udeležili zlasti direktorji tehničnih služb in vodje vzdrževanja, ki so dobili tudi vpogled v izvajanje informacijsko podprtega vzdrževanja v uspešnih podjetjih kot so GKN Driveline in Petrol neposredno od njegovih uporabnikov ter v upravljanje s storitvami informacijsko-komunikacijskih tehnologij v slovenski javni upravi.

“Kopa je v Sloveniji orala ledino na področju informatizacije vzdrževanja in je danes najbolj zaslužna zato, da je IBM Maximo tudi pri nas potrjen kot vodilni informacijski sistem za vzdrževanje ter upravljanje s sredstvi in storitvami,” je povedal Boštjan Gabrijelčič, vodja prodaje Tivoli Maximo za centralno in vzhodno evropo v podjetju IBM Slovenija.”V družbi IBM smo ponosni na to, da je Kopa naš strateški partner, saj smo z njeno pomočjo v regiji že izvedli vrsto odmevnih implementacij sistema IBM Maximo.”

Da je Kopi v poldrugem desetletju uspel viden preboj na področju vzdrževanja priča tudi nedavno uspešeno zaključen projekt implementacije sistema IBM Maximo v največjem bolgarskem rudniku zlata in bakra Čelopeč ter predstavitev študije primera iz Pramogovnika Velenje na osrednjem svetovnem IBM-ovem dogodku Pulse 2012 v Las Vegasu, marca letos.

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)