Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
ponedeljek, 16.4.2012

Čas je, da pri upravljanju odnosov s strankami pričnete obravnavati socialna omrežja

Gartnerjeva raziskava “2012 CEO Survey” je odkrila, da je uvedba sistemov CRM med 10 največjimi prioritetami direktorjev informatike v naslednjih 5 letih. Največje gonilo razvoja bodo socialna omrežja.


Osredotočanje na kupce je za vodilna podjetja vedno bolj pomembno, predvsem zaradi nadaljevanja slabih gospodarskih razmer. Zavedajo se, da lahko ohranjajo tržni delež in prihodkovnost z uvajanjem novih tehnologij, ki jim pomagajo izboljšati nakupovalno in uporabniško izkušnjo. Večinoma tudi razumejo, da morajo v svojo strategijo vključiti trende, ki jih narekuje raba socialnih omrežij in novih medijev. Socialna omrežja pri tem ne predstavljajo le dodatnega kanala ampak popolnoma nov način poslovanja. Kot napovedujejo pri Gartnerju, bo že leta 2014 zavračanje komunikacije s strankami prek socialnih omrežij za podjetja enako škodljivo, kot če danes ne bi odgovarjali na njihove telefonske klice ali e-pošto.
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)