Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
nedelja, 17.6.2012

Le Maximo dovolj dober za Mona Liso

V Louvru bodo z informacijskim sistemom Maximo sledili več kot 65.000 popravilom in vzdrževalnim posegom, ki jih letno izvedejo na shranjenih umetninah in na različnih muzejskih napravah ter inštalacijah.

V Louvru, ki je z 8.8 milijona obiskovalcev v letu 2011 najbolj obiskan evropski muzej, želijo s pomočjo sistema IBM Maximo zagotoviti vsakodnevno odprtje večine galerij. Za doseganje tega cilja je muzej potreboval bolj urejeno ter učinkovito korektivno in preventivno vzdrževanje. Pred tem so vzdrževanje naprav vodili ročno, prek papirnih dokumentov, pri čemer so za nameček uporabljali storitve več sto izvajalcev. Z novim informacijskim sistemom bodo lahko vizualizirali celoten proces, od začetnega načrtovanja, čiščenja, vzdrževanja in praznjenja prostorov ter sistemov, kot so klimatski in ogrevalni sistem, dvigala, osvetlitev ter sistem zaklepanja za več kot 2.500 vrat.

 “Upravljanje na tisoče popravil, čiščenj in vzdrževalnih posegov letno, ki so potrebni za zaščito  naprav in umetniških del, ter hkrati zagotavljanje neprestane razpoložljivost galerij za obiskovalce, je naravnost zastrašujoča naloga,“ je povedal Metin Pelit, vodja oddelka za sistem računalniško vodenega vzdrževanja. “Zahvaljujoč programski opremi IBM lahko vizualiziramo celotno infrastrukturo in sprejemamo boljše, informacijsko podprte odločitve - kdaj in kako se odzivati na probleme in kdaj proaktivno reševati težave, na katere bi bili drugače nepripravljeni.”

Louvrski upravljavski sistem za vzdrževanje sedaj zbira podatke iz različnih sistemov v muzeju, s čimer ponuja zaposlenim ter zunanjim izvajalcem za vsako napravo koherentne informacije v realnem času. Programska oprema omogoča napovedovalni pogled v zmogljivost in zanesljivost opreme in sistemov, s čimer muzejsko osebje lažje določa katera sredstva so potrebna vzdrževanja ali zamenjave. V muzeju so pridobili tudi boljši pregled nad sredstvi, ki jih imajo, natančne informacije o njihovem številu, lokaciji in zgodovini. Zraven bodo lahko upravljali načrtovane in nenačrtovane vzdrževalne posege, od začetnega zahtevka in delovnega naloga do zaključka in zapisa izvedenih del. Program nenazadnje posreduje zahtevke razpoložljivim pogodbenikom, vključno s potrjevanjem stroškov ter vzpostavlja prioritetne in začetne vzdrževalne aktivnosti prek celotnega muzeja in posameznih galerij. Muzejskemu osebju zagotavlja še sledenje pogodbenim izvajalcem, ki tudi uporabljajo Maximo, vse to pa jim pomaga pri uresničevanju njihovih ciljev glede storitev za obiskovalce.

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)