Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 29.1.2013

Office 365 je poslovna izboljšava

Uvedba storitev Office 365 prinaša vrsto koristi, ki podjetjem prinašajo preskok pri produktivnosti uporabnikov, lažje premoščanje težav zaradi zastarelosti informacijskih tehnologij, enostavnejše upravljanje IT-virov in stroškov ter večjo prilagodljivost spremembam pri poslovanju.

Gospodarske razmere od podjetij zahtevajo povečanje učinkovitosti in zmožnost hitrega prilagajanja tako organizacije kot tudi poslovnih modelov in procesov. Računalništvo v oblaku je odgovor industrije informacijskih tehnologij, ki podjetjem pomaga ohranjati tempo poslovnega razvoja in preživetja v zaostrenih gospodarskih pogojih - predvsem s podporo uvajanju novih, inovativnih načinov poslovanja, okrepitvijo osnovnih kompetenc in lažjim obvladovanjem stroškov.

Za uresničevanje teh izzivov ponuja KOPA v sklopu svojega partnerstva z vodilnim ponudnikom rešitev za osebno produktivnost in skupinsko delo – Microsoftom – rešitev Office 365. Ta v oblaku združuje Microsoft Office 2010 in dokumente v skupni rabi, takojšnje sporočanje, spletne konference in možnosti sistema Exchange Online – storitev elektronske pošte s poštnimi nabiralniki velikosti 25 GB in vgrajeno večplastno zaščito pred virusi in neželeno pošto. Poslovna orodja so s storitvijo Office 365 na voljo za predvidljive mesečne stroške, brez začetnih naložb v infrastrukturo, podprta pa so z višjo stopnjo varnosti in zajamčeno zanesljivostjo.

Potrjene prednosti in koristi
Kot potrjujejo tudi dobre prakse v Sloveniji, na primer v Mercatorju ali SIJ-u (link na novico), je Office 365 odlična rešitev za podjetja, kjer se soočajo s potrebami po novih naložbah v strežnike, kjer se povečuje delež mobilnega dela ali dela od doma. kjer uporabljajo gostovanje e-pošte ter v okoljih z zastarelo Microsoftovo pisarno.

S poslovnega vidika je Office 365 še posebej privlačen, saj v večini primerov ne zahteva začetnih naložb v strežnike. Stroški so predvidljivi in se jih lažje obvladuje, saj se mesečno plačuje le tiste zmožnosti, ki so v uporabi. Licenciranje je poenostavljeno, uporabnikom ponuja številne možnosti in istočasno zmanjšuje porabo časa za upravljanje z licencami.

Office 365 odlikuje znano, intuitivno okolje, ki omogoča hitro uvedbo in malo usposabljanja. Do vseh storitev se dostopa z enkratno prijavo, pri čemer so uporabniku takoj na voljo poslovni portal, e-pošta, skupni koledarji, dokumenti v skupni rabi, takojšnje sporočanje in spletne konference. S to rešitvijo uporabniki poleg priprave in urejanja besedilnih dokumentov izdelujejo napredne analize in predstavitve podatkov, uporabljajo elektronske obrazce, upravljajo elektronske delovne tokove ter komunicirajo s sodelavci prek različnih kanalov. Poleg tega so jim na voljo zmožnosti za urejanje, prikazovanje in deljenje večpredstavnih vsebin.

Ena od bistvenih prednosti pisarne v oblaku je dostop do elektronske pošte od skoraj koderkoli, prek spletnega brskalnika, prav tako do dokumentov, pri čemer je v celoti poskrbljeno za varnost in zaupnost. Ob tem so v vsakem trenutku na voljo široke zmožnosti za sodelovanje, na primer vključevanje v delovne tokove, sestanke na spletu, takojšnje sporočanje, avdio in video klice ter digitalne beležnice.

Office 365 je prijazen poslovanju ter varen in zanesljiv. S tega vidika bistveno razbremenjuje oddelek informatike. Zagotovljena je 99,9- odstotna razpoložljivost, zaščita pred virusi in nezaželeno pošto pa se samodejno posodablja. Ob tem se izvaja tudi varnostno shranjevanje podatkov, kar zmanjšuje tveganja izgub podatkov zaradi katastrof ter uporabniških in tehničnih napak. Zaščiten dostop in osrednje upravljanje uporabniških pravic dodatno zmanjšuje tveganja izgube ali zlorabe podatkov.

V podjetjih, kjer uporabljajo Office 365 se rešijo upravljanja številnih strežnikov, zato lahko vire IT prerazporedijo na strateške projekte. S sistemom se upravlja prek osrednje nadzorne plošče, kar ob hitri uvedbi poenostavlja delo IT-službe. Posodabljanje in nadgrajevanje zalednih sistemov se izvaja samodejno, s tem da so na voljo tudi integracijski dodatki, ki omogočajo povezovanje z drugimi viri podatkov in informacij. Uporabniška in tehnična podpora za hitro odpravljanje težav je na voljo ves čas – 24 ur na dan, vse dni v tednu.

Želite izvedeti, kaj lahko pridobite v vašem podjetju?
V podjetju KOPA vam izkušeni strokovnjaki pomagajo odkriti poslovne koristi, ki jih Office 365 prinaša vašemu poslovanju. Kot Microsoftov partner z najvišjimi kompetencami vam KOPA pomaga tako pri uvedbi storitev Office 365 kot tudi pri usposabljanju uporabnikov.

Pokličite nas na telefonsko številko (041 748 017, Majda Kavšček) ali pošljite mail na marketing@kopa.si in se dogovorite za predstavitev.

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)