Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
četrtek, 9.5.2013

Tudi v zaostrenih razmerah poslovanja do povečanja dodane vrednosti

Kot je potrdila dobra praksa, ki je bila predstavljena na Kopinem srečanju za TOP menedžerje, lahko z uporabo informacijskih rešitev za poslovno obveščanje KOPA BI podjetja povečajo prodajo za 40% in dvignejo dodano vrednost na zaposlenega za 50%.



Podjetje KOPA d.d. je skupaj s svetovalnim podjetjem Fakta+ d.o.o pripravilo poseben posvetovalni dogodek, na katerem so  razpravljali o optimizaciji poslovanja in krepitvi dodane vrednosti. Ključni poudarek srečanja se je nanašal na predstavitev neposrednih finančnih in nefinančnih koristi vpeljave ciljnega vodenja ter managementa sprememb in podpore tem sistemom z vodilnimi rešitvami za posloni odločanje KOPA BI.

Kot primer dobre prakse je bilo predstavljeno prepoznavno slovensko podjetje, ki je proces vpeljave ciljnega vodenja in managementa sprememb uvedlo skupaj s procesom intregacije. Proces intregacije oziroma združitve dveh podjetij je namreč izredno zahtevna naloga. Tovrsten izziv je bil za predstavljeno podjetje še toliko bolj zahteven, saj je šlo za združitev dveh podjetij, ki sta si bila pred procesom združitve neposredna konkurenta, obenem pa poslujeta v panogi, na katero so učinki recesije pomembno vplivali. Ključne naloge, s katerimi se je morala najprej spoprijeti vodilna ekipa, so bile, kako učinkovito izkoristiti obstoječe rezerve v podjetju, kako povečati konkurenčnost, kako ohraniti obstoječi trg, kako obvladovati notranja kritična tveganja ter izvesti optimizacijo sistematizacije delovnih mest. Dodaten izziv je bil tudi, kako zadovoljiti in uravnotežiti pričakovanja lastnikov ter zaposlenih.

Pri uresničevanju zadanih ciljev so vodstvu podjetja pomagali strokovnjaki iz podjetij Fakta+ in KOPA. Fakta+ je na osnovi izkušenj in poznavanja zahtev poslovnih okolij pomembno dokazala, da lahko tudi v zaostrenih razmerah povečujemo dodano vrednost. KOPA pa je, kot vodilno podjetje na področju informacijskih tehnologij, vpeljala računalniško podporo za enostavno  in osredotočeno usmerjanje poslovanja, predvsem v smislu kvalitetnega in pravočasnega obvladovanja podatkov ter informacij. Končni rezultat skupnega dela in aktivnosti se je odražal na povečanju prihodkov za 40%, povečanju dodane vrednosti na zaposlenega za 50% in izgradnji vrhunskega management tima, ki se je danes sposoben soočiti z najzahtevnejšimi izzivi.
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)