Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
ponedeljek, 23.9.2013

Učinkovito mreženje prek LinkedIna

LinkedIn je najbolj razširjeno poklicno omrežje, ki omogoča utrjevanje poslovnih stikov ter pridobivanje znanja in izkušenj. Prek tega omrežja uporabniki povečujejo svoje zaposlitvene možnosti, delodajalci učinkoviteje odkrivajo ustrezne kadre, vse bolj pa postaja nepogrešljivo orodje tudi pri iskanju novih kupcev.



Pri delovanju v LinkedInu je bistvenega pomena, da vaš profil v resnici predstavlja tisto, kar ste. Svojo identiteto objavljate v poslovnem svetu, zato mora biti vaša prisotnost usklajena s tistim, kar v resnici ste in kar želite predstavljati. Na podlagi izkušenj smo pripravili nekaj napotkov, kako pripravite profil, s katerim boste pri mreženju bolj učinkoviti.

1.    Ne zasujte svojih stikov: Če izvajate več sprememb na svojem profilu, kliknite na nastavitve in izklopite oddajanje svojih aktivnosti. Ko ste zadovoljni s popravki, ponovno vklopite to zmožnost.

2.    Oblikujte svoj glavni profesionalni opis (Proffesional Headline): Ta opis se pojavi kot povzetek vaše identitete in je dolg največ 120 črk. Lahko uporabite slogan podjetja ali vaš službeni naziv, vendar je bolj pomembno, da je ta opis tak, da pomaga ljudem razumeti, kaj pravzaprav počnete. Določite tudi gospodarsko panogo, saj iskalci kadrov velikokrat iščejo po tem podatku.

3.    Povzetek (Summary Section): Polje s povzetkom naj predstavlja kratek posnetek vaše blagovne znamke in njene glavne vrednosti. Pišite v bolj pogovornem slogu, sproščeno, enostavno razumljivo, v kratkih odstavkih:
-    prilagodite povzetek tistemu, kar vaša javnost želi slišati;
-    poskrbite, da je branje zanimivo – najprej na glas preberite sebi in drugim;
-    uporabljajte osebne zaimke;
-    ločite posamezne dele besedila s praznim prostorom;
-    uporabite ključne besede, značilne za vašo branžo in službeno področje.

4.    Ohranjajte svežino: redno, vsaj enkrat mesečno posodabljajte svoj profil. Bodite pozorni, da so ključni deli profila (vaše najboljše službe, projekti oziroma dosežki) vedno na voljo na vašem zunanjem profilu.
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)