Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
ponedeljek, 4.11.2013

Za vas smo prebrali – Brain Tracy – Pojej živo žabo

Izboljšajte učinkovitost na delovnem mestu in v privatnem življenju - pravi ključ do izjemne kakovosti dela in popolne osebne storilnosti.


21 načinov, kako prenehate odlagati na jutri, kar lahko storite danes, in v manj časa opravite več.

 
Nikoli ne boste upravljali svojega časa tako, da bi postorili vse kar želite. Vedno bo še več …
Lahko pa se naučite, da ga nadzorujete do te mere, da prenehate delati določene stvari in si vzamete več časa za dejavnosti, ki lahko resnično spremenijo vaše življenje.
 
Sposobnost popolnega osredotočenja na najpomembnejšo nalogo, ki jo dobro in v celoti opravite, je ključ do velikih uspehov. Če zjutraj najprej pojeste »živo žabo«, veste, da je to bila najbolj grozna stvar, ki se vam je tisti dan pripetila. K sreči se te spretnosti lahko naučite s ponavljanjem. Ko razvijete navado, da najprej opravite najpomembnejše delo, predenj se lotite česarkoli drugega, je vaš uspeh zajamčen.

  1. Pripravite mizo – natančno določite, kaj bi radi. Jasnost je bistvena. Preden začnete z delom si zapišite cilje.
  2. Vsak dan načrtujete vnaprej – razmišljajte na papirju. Vsaka minuta, ki jo namenite načrtovanju, vam lahko prihrani 5 do  10 minut pri dejanskem delu.
  3. Uporabite pravilo 80/20 – 20 odstotkov vaših dejavnosti prinaša 80 odstotkov rezultatov. Vedno se osredotočite na teh zgornjih 20 odstotkov.
  4. Upoštevajte posledice – vaše najpomembnejše naloge in prioritete so tiste, ki lahko imajo najbolj resne posledice, pozitivne ali negativne, na vaše življenje in delo. Osredotočite se predvsem na te.
  5. Ravnajte se po metodi ABCDE – predenj se lotite dela po seznamu opravil, si vzemite nekaj trenutkov in jih uredite po velikosti in prioritetah. Tako se boste resnično ukvarjali s svojimi najpomembnejšimi nalogami.
  6. Osredotočite se na ključna področja rezultatov – ugotovite, katera so področja, na katerih morate svoje delo brezpogojno opraviti brezhibno. Z njimi se ukvarjajte cel delovni dan.
  7. Ubogajte zakon prisiljene učinkovitosti – nikoli ni dovolj časa, da bi postorili vse, vedno pa je dovolj časa za pomembne stvari. Katere so?
  8. Preden začnete, se temeljito pripravite – pravilna predhodna priprava prepreči slabo opravljeno delo.
  9. Naredite svojo »domačo nalogo« – več znanja in izkušenj pri opravljanju vaših ključnih nalog si pridobite, hitreje se jih boste lotili in prej jih boste opravili.
  10. Izkoristite svoje posebne talente – natančno ugotovite, pri katerih stvareh ste najboljši, oziroma bi lahko bili najboljši. Popolnoma se posvetite temu, da bi te ključne stvari opravljali zelo, zelo dobro.
  11. Ugotovite,  katere so vaše ključne omejitve – določite svoja »ozka grla«, notranja ali zunanja, ki postavljajo hitrost, s katero dosegate svoje najpomembnejše cilje. Osredotočite se na to, da jih boste odpravili.
  12. En korak naenkrat – korak za korakom lahko opravite tudi najobsežnejšo in najbolj zapleteno nalogo.
  13. Sprejmite pritisk – zamislite si, da bi morali za en mesec odpotovati in delajte tako, kot da bi morali pred odhodom dokončati vse pomembne naloge.
  14. Povečajte svojo osebno moč – ugotovite, kdaj v dnevu imate največ umske in telesne energije. Svoje najpomembnejše in najzahtevnejše naloge opravite tedaj.
  15. Spodbudite se k dejanju – bodite sam svoj navijač. V vsaki situaciji iščite dobro. Osredotočite se na rešitev, ne na težavo. Vedno bodite optimistični in iznajdljivi.
  16. Urite se v ustvarjalnem odlašanju – ker vsega pač ne morete opraviti, se morate naučiti, da namenoma odlašate s tistimi nalogami, ki niso zelo pomembne. Tako boste imeli dovolj časa, da boste opravili stvari, ki so resnično pomembne.
  17. Najprej opravite najtežjo nalogo – vsak delovni dan začnite s svojo najtežjo in najpomembnejšo nalogo. Vztrajajte, dokler je popolnoma ne opravite.
  18. Nalogo razdelite na manjše dele – velike, zapletene naloge razdelite na manjše dele, potem pa začnite s prvim majhnim delom.
  19. Vzemite si dovolj časa – svoj delovni dan organizirajte tako, da boste imeli v njem obsežne »bloke« časa, v katerih se boste lahko popolnoma zbrali in posvetili svojim najpomembnejšim nalogam.
  20. Razvijte občutek nujnosti – navadite se hitro opravljati svoje ključne naloge. Postanite znani kot človek, ki stvar opravi hitro in dobro.
  21. Opravite eno nalogo naenkrat – postavite si jasne prioritete in se takoj lotite svoje najpomembnejše naloge. Delajte in vztrajajte, dokler naloga ni v celoti opravljena. To je pravi ključ do izjemne kakovosti dela in popolne osebne storilnosti.
Želite biti uspešnejši? Uspešni ljudje so tisti, ki so pripravljeni odložiti trenutno zadovoljstvo in se kratkoročno žrtvovati, da bi lahko v prihodnosti uživali bistveno večje nagrade.

Torej, lotite se dela! Pojejte »živo žabo«.
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)