Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 8.11.2013

Učinkovito upravljanje z aplikacijami, dokumenti in informacijami

Kopin Vstopni portal ponuja hiter dostop do pisarniškega delovnega okolja v računalniškem oblaku.



Office 365 je postal sinonim za učinkovito rabo in širjenje informacij, hkrati pa so postale pisarniške aplikacije bolj dostopne kot kdajkoli prej. Organizacijam omogoča enostaven prenos poslovanja v oblak, saj jim storitve Office 365 že v osnovi ponujajo celoten nabor klasičnih programov za osebno produktivnost, kot so Excel, Word, Outlook in PowerPoint ter sodobna orodja za skupinsko delo. Hkrati jim zagotavlja, da na cenovno ugoden način poslujejo elektronsko, prek storitev za elektronsko upravljanje poslovne dokumentacije in delovne tokove. 

Uporabniki Office 365 lahko uporabniško izkušnjo oziroma prijaznost te oblačne storitve še izboljšajo. Kopa je ponudila inovativno rešitev Vstopni portal, ki uporabnikom storitev Office 365 predstavlja pravcati samopostrežni informacijski kiosk. »Gre za prilagojeno delovno okolje v oblaku, v katerem organizacije svojim uporabnikom omogočijo osrednji dostop do različnih aplikacij, na primer Worda in Excela, dokumentov in informacij, ki jih ti uporabljajo glede na svojo funkcijo in delovne naloge,« je pojasnil Dejan Kašnik, sistemski administrator v Kopi.

Ena glavnih prednosti Kopinega Vstopnega portala je možnost uporabe na različnih napravah, na primer na namiznih, prenosnih in tabličnih računalnikih ter pametnih mobilnikih. Še posebej se izkaže na mobilnih napravah na dotik, s čimer omogoča preskok v produktivnosti mobilnih zaposlenih. Druga pomembna prednost je prijaznost do uporabnika ter izredno enostavna uporaba, ki ne zahteva posebnega usposabljanja.

Rešitev organizacijam omogoča prilagoditev njihovim poslovnim potrebam in procesom. »Kopin Vstopni portal enostavno modificiramo in prilagodimo glede na informacijske potrebe uporabnikov, vanj pa lahko enostavno vključujemo različne aplikacije in storitve, ki so na voljo na platformi Office 365,« je še povedal Kašnik.

KOPA je v Sloveniji eden vodilnih ponudnikov storitev Office 365 in razvijalcev dodatnih aplikacij na tej hitro rastoči oblačni poslovni platformi. Tako uporabnikom zagotavlja hiter prehod iz lokalnih okolij Office v računalniški oblak ter s tem čimprejšnje izkoriščanje vrednosti, ki jo Office 365 ponuja organizacijam.

Podjetje poleg Vstopnega portala ponuja na platformi Office 365 še druge poslovne rešitve:
•    Rezervacije – vodenje zasedenosti službenih vozil, prostorov in opreme;
•    Odstotnosti – upravljanje odstotnosti z delovnega mesta (napovedovanje in potrjevanje dopustov, službenih poti, izobraževanj, …);
•    UREJENO.DOK – dokumentni sistem za upravljanje s poslovno dokumentacijo in postopki (pogodbe, zadeve, organizacijski in projektni dokumenti …); več info KLIK

Za več informacij in predstavitev Kopine ponudbe storitev Office 365 vam je na voljo Majda Kavšček (majda.kavscek@kopa.si).

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)