Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
nedelja, 1.12.2013

2020 - delovno mesto prihodnosti

Do leta 2020 bo 8-urni delavnik v pisarni prej izjema kot pravilo. Najboljši zaposleni bodo lahko razkropljeni po vsem svetu in bodo med seboj sodelovali ne glede na uro dneva. Temu primerno se bodo spreminjale tehnologije za podporo pri ustvarjanju, sodelovanju in komunikaciji.



Družba Deloitte je v svoji nedavni raziskavi ugotovila, da že sedaj od 30 do 40 odstotkov delovnih mest ni vezanih na fizični delovni prostor. Podjetja plačujejo za prostor, ki ni zaseden, ter za ostale stroške,povezane s tem prostorom, kot so energije, hlajenje in infrastruktura. Primer podjetja s 4.400 zaposlenimi je pokazal, da ob povprečni ceni delovnega mesta 12.000 USD ob 14-odstotnem zmanjšanju delovnega prostora prihrani 8 milijonov USD na leto. Podjetja zaradi takšnih vzrokov sprejemajo prilagodljive delovne razvrstitve in spodbujajo zaposlene, da delajo tako, kot jim z vidika udobnosti in produktivnosti najbolj ustreza – od doma, iz kavarne na vogalu, knjižnice ali celo iz deljenega delovnega mesta. Zaradi sproščanja pravil o lokaciji zaposlenih in vse večje prisotnost tehnologij, ki ne le podpirajo ampak spodbujajo oddaljeno delo, postaja lokacija tudi v resnici nepomembna.

Pomembni bodo rezultati
IT bo imel pomembno vlogo pri spreminjanju produktivnosti, ki se ne bo merila po delovnih urah, ampak po zaključenosti dela. To pomeni, da bodo zaposleni lahko izbirali, kaj hočejo narediti in kdaj, pomembno bo le, da bodo naloge pravočasno narejene. Vse to pomeni, da bodo zaposleni do leta 2020 delovali bistveno drugače kot danes – bolj mobilno, bolj povezano in bolj agilno. Tehnološke potrebe in delovni stili nove generacije zaposlenih bodo od IT-ja zahtevale večjo odzivnost in zmožnost hitrega vključevanja storitev, ki jih bodo zahtevala podjetja in njihovi zaposleni.

Računalništvo v oblaku je danes tisti glavni tehnološki trend, ki odpira možnosti za oblikovanje virtualnih delovnih mest, nevezanih na fizično lokacijo. Storitve kot so Microsoft Office 365 ter Kopine storitve, ki izkoriščajo Microsoftovo oblačno platformo, na primer UREJENO.DOK za podporo delovnim postopkom in obvladovanju poslovne dokumentacije ter KOPA Vstopni portal za lažje deljenje informacij in nalog, že sedaj omogočajo, da podjetja in druge organizacije svoja delovna okolja uskladijo z novimi delovnimi stili. S temi storitvami postaneta poslovanje in delo neodvisna od časa, lokacije in naprave ter posledično cenejša, bolj produktivna in rezultatsko naravnana.

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)