Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
četrtek, 28.11.2013

Predstavljene dobre prakse Office 356 za višjo kakovost dela in osebno storilnost

Na posebnem dogodku za managerje »365 dni brez skrbi - povezovanje ljudi, uglašenost informacij in dokumentov - kjerkoli,  kadarkoli« je Kopa skupaj z Microsoftom predstavila poslovne koristi oblačnih storitev Microsoft Office 365.

 
Kopa je v Hotelu PAKA v Velenju na posebnem poslovnem srečanju z menedžerji predstavila prakse izgradnje učinkovitih delovnih okolij za zaposlene, ki delajo z informacijami in dokumenti. Udeleženci so spoznali prednosti storitev Microsoft Office 365 za podjetja, katerim omogočajo povečevanje osebne produktivnosti zaposlenih ter učinkovitosti celotnega podjetja.
Glede na izraženo problematiko, s katero se srečujejo podjetja na področju zagotavljanja učinkovitih orodij za pisarniško delo, storitve Office 365 izboljšujejo poslovanje z naslednjih vidikov:
  • znižanje skupnih stroškov za pisarniško delovno okolje;
  • hitrejši dostop do podatkov, informacij in dokumentov v oblaku od kjerkoli in kadarkoli ter s katere koli naprave;
  • enostavnejše deljenje informacij in dokumentov med uporabniki in oddelki;
  • izboljšanje poslovne komunikacije prek sodobnih kanalov sporočanja;
  • prehod na stalno razpoložljivo elektronsko dokumentacijo ter uvedba sledljivih elektronskih delovnih tokov.
Menedžerji so lahko predstavljeni nabor storitev Microsoft Office 365 preizkusili tudi praktično, na različnih mobilnih napravah. Ob tem so lahko v živo spoznali Kopine lastne rešitve na platformi Office 365, na primer KOPA Vstopni portal, Rezervacije, Odsotnosti ter dokumentni sistem UREJENO.DOK, ki povečujejo dodano vrednost uporabe Microsoftovih oblačnih storitev, ter mobilno rešitev za podporo pri poslovnem odločanju KOPA Mobilni kontroling.

Več informacij: Majda Kavšček, vodja prodaje SI, Tel.: 02 88 39 738, GSM: 041 748 017

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)