Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 28.1.2014

Dokumentni sistem KOPA ODiP uvedli v Gorenjski banki

S Kopinim dokumentnim sistemom so v Gorenjski banki vzpostavili elektronske delovne postopke, v katere je vključenih 123 uporabnikov na 60 lokacijah.

Elektronski dokumentni sistemi bistveno izboljšujejo delovne postopke, česar se zavedajo tudi v Gorenjski banki. Banka izvaja veliko število delovnih postopkov, ki se raztezajo od lokalnih poslovalnic do centrale. Tako so različne dokumente, ki jih morajo potrjevati odgovorni v centrali, v lokalnih poslovalnicah pošiljali v potrjevanje po faksu ali e-pošti. Takšen način pa ni zagotavljal revizijske sledi in nadzora nad izvajanjem postopkov.
Z uvedbo dokumentnega sistema KOPA ODiP so v Gorenjski banki začeli z namenom, da vzpostavijo osrednji nadzor nad delovnimi postopki. Začeli so s finančno računovodsko dokumentacijo oziroma s potrjevanjem prejetih računov. Zaradi razpršene organizacije banke in lokalnega zajema dokumentacije je bila izvedba elektronskih delovnih postopkov še posebej zahtevna. V Gorenjski banki namreč  račune zajemajo na več kot 60 lokacijah ter jih prek ODiP-a posredujejo v centralo za odobravanje. V Kopi so v ta namen pripravili blizu sto izpeljank delovnih tokov, prek katerih zaposleni v banki učinkovito in pregledno potrjujejo vse vrste prejetih računov.

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)