Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 20.5.2014

SEMINAR: Kaj loči uspešna podjetja od neuspešnih pri delu s ključnimi skupnimi dokumenti?

Pri poslovanju se srečujete z vse večjim številom dokumentov, ki nastajajo v skupnem procesu z vse več deležniki. Ti imajo različne pristojnosti in znanja ter so morda razpršeni na več lokacij. Zaradi tega se utapljate v opravilih, kot so: iskanje verzij, usklajevanje podatkov v prave informacije ter čakanje na potrditve in odobritve v procesu potrjevanja?

Zaradi neurejenih procesov, od nastanka do potrjevanja in spremljanja ključnih dokumentov se porabi veliko časa. Ta čas bi lahko namenili vsebini, kakovosti in tistemu delu poslovanja, ki dejansko prinaša prihodke.

Na seminarju vam bomo prikazali:

  • Kako to počnejo uspešna podjetja
  • Kakšno podporo procesom priprave ponuja rešitev Urejeno.DOK
  • Kako si lahko učinkovito pomagate z najsodobnejšimi pisarniškimi orodji
  • Kako lahko vaše poslovanje izboljšajo najsodobnejše mobilne tehnologije za poslovno rabo
  • Kako vam pomaga sistem za obvladovanje ključnih skupnih dokumentov ( Kje vzeti predlogo za nov dokument? Kakšen je proces? Kdo je vpleten? Kdo je naslednji? Kje bo dokument pristal na koncu? Katera je zadnja verzija in kje jo najdete?)

Vse najsodobnejše programske in mobilne rešitve boste lahko tudi sami preizkusili!

Vabimo vas na brezplačen seminar!

PODROBNOSTI

NOVO MESTO
Datum in čas dogodka: četrtek, 5. junij 2014, od 9.00 do 11.30
Lokacija: Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele krajine, Novi trg 11, 8000 Novo mesto
Kontaktna oseba: Mirjam Ocepek, mirjam.ocepek@kopa.si, 02 88 39 70002 88 39 700

Program in več infoKLIK

Hitri vodič: Poenostavite nastanek in spremljanje skupnih dokumentov skozi ves življenjski cikel KLIK


02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)