Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 18.4.2014

V Tosami z oblačno rešitvijo do cenovno ugodnega neprekinjenega poslovanja s kupci

Tosama je s Kopino rešitvijo za naročanje prek spleta, ki deluje v računalniškem oblaku, zagotovila cenovno ugodno storitev neprekinjenega delovanja spletne trgovine za prodajo podjetjem.


V Kopi so za potrebe neprekinjenega delovanja spletne trgovine podjetja Tosama izdelali spletno rešitev, ki skrbi za replikacijo in sinhronizacijo podatkov iz lokalnega poslovnega informacijskega sistema v oblak. S tem so zagotovili, da lahko stranke v trgovini naročajo od kjer koli in kadar koli, pri čemer imajo stalno na voljo ažurne podatke o izdelkih in zalogah, naročila pa se takoj prenesejo v KOPA ERP. S tem so elektronsko povezali celoten proces, od spletnega naročila kupca, prek proizvodnje do odpreme. V sistemu delujejo številni avtomatizmi, ki na primer v primeru manjkajočih izdelkov takoj razpišejo nalog proizvodnji za izdelavo.

Tosama je pri naročilih izdelkov na zalogi skrajšala odpremo za najmanj en dan. Vsa naročila, tudi tista, ki jih prejmejo prek spleta popoldan, zvečer ali ponoči, torej izven uradnih delovnih ur komercialne službe, odpremijo prej kot v 24 urah, oziroma že takoj naslednji delovni dan. S to rešitvijo lahko naročajo tako posamezniki kot tudi potniki ali partnerska podjetja, pri čemer cenovno politiko v sistemu spletnega naročanja krmilijo s sistemom ERP (akcije, posebni ceniki za posamezne stranke, rabati in super rabati …).

Z uporabo shranjevanja podatkov v oblaku so v Tosami dosegli še, da so podatki o izdelkih in zalogah vedno točni, vendar ločeni od izvornih podatkov. To omogoča nemoteno oskrbo kupcev ter hkrati visoko stopnjo varnosti matičnih podatkov in celotnega poslovnega informacijskega sistema. Z izvedbo visoko razpoložljive rešitve v oblaku so se v Tosami izognili dodatnim stroškom 24-urne informacijske podpore, ki bi jo morali zagotavljati v primeru, da bi sistem deloval na lokalni infrastrukturi.

Pametno v računalniški oblak

Uporaba javnega oblaka postaja vedno bolj aktualna, vendar imajo podjetja kljub neizpodbitni cenovni, tehnični in procesni prednosti oblaka še vedno številne pomisleke. Vprašanje, katere funkcije iz lokalnega podatkovnega središča postaviti v oblak in kdaj, je predmet številnih razprav. Kopa pa se je tega izziva lotila zelo pragmatično in šla v oblak najprej na tistih področjih, kjer ni nobenih pomislekov.

Zbiranje naročil preko spletne rešitve v oblaku in integracija s poslovnim sistemom je dober primer rešitve, kako podjetje odpreti za nova naročila 24/7 in odpraviti ovire za naročanje od kjer koli in kadar koli. In ne samo to. Na podlagi tega naročila se v poslovnem sistemu avtomatsko sprožijo aktivnosti, ki poskrbijo, da izpolnimo visoka pričakovanja strank. Ne gre spregledati tudi dejstva, da se na tak način bistveno zmanjšajo varnostna tveganja pri uporabi podatkov iz poslovnega informacijskega sistema.

Rešitev shranjevanja podatkov in integracije v oblaku, ki jo ponuja KOPA v sklopu storitev OraStor, je primerna povsod, kjer se zahteva:
•    spletni dostop od kjerkoli;
•    razpoložljivost 24x7;
•    varnost vitalnih podatkov ERP;
•    da je v oblaku shranjen samo del podatkov potrebnih za konkretno rešitev;
•    varna komunikacija med ERP in oblakom;
•    poljubna sinhronizacija podatkov glede na zahteve oblačne aplikacije.

Tehnologija, ki jo obvladajo strokovnjaki v Kopi, lahko podpre vsako idejo podjetij, ki na primer uporabljajo Oracle rešitve in želijo, da izbrane poslovne funkcije delujejo v režimu 24/7.  Poleg zbiranja naročil, poročanja o stanju naročila, zbiranja povratnih informacij ter vpogleda v stanje odpreme, ki je že na voljo kot programska rešitev, odpira ta tehnologija številne priložnosti, ki jih sploh še ne poznamo, pa bodo v prihodnosti ključne za uspešnost in konkurenčnost. Uporabi se jo lahko v različne druge aplikativne namene, na primer za popise števčnih stanj, prijavo okvar na sistemih, zahteve za garancijske in servisne posege – skratka v rešitvah prilagojenim zahtevam uporabnikov. Integracija s poslovnim sistemom navsezadnje omogoča, da se avtomatično lahko izvedejo zelo kompleksni procesi in to v trenutku, ko si stranka nekaj zaželi.

Več info: matjaž.jurjec@kopa.si

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)