Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
sreda, 3.12.2014

Pomembna je razlika v ceni

V podjetju Bijol so z uvedbo sistema KOPA Projektna prodaja povečali učinkovitost prodajne ekipe in dobičkonosnost projektov.

Projektna prodaja je zaradi unikatnosti ponudb podvržena veliki porabi časa in možnostim za napake. V podjetju Bijol, kjer 30 zaposlenih letno ustvari prek 6 milijonov evrov prihodka, so prodajno dokumentacijo shranjevali v Wordovih datotekah v skupnih mapah. Štirje zaposleni v prodaji so porabljali veliko časa za pripravo ponudb, saj niso imeli učinkovitega dostopa do preteklih ponudb. »Ne samo, da si težko našel svoje ponudbe, praktično nemogoče je bilo iskati med ponudbami ostalih prodajalcev,«je povedal Matevž Bijol.



Najbolj pereča posledica
težavnega iskanja ponudb, v katerih se nahaja tudi ogromno znanja, so bile napake. Vsi prodajalci namreč niso enako tehnično podkovani, zato se je dogajalo, da so pri ponudbah spregledali določene dodelave ali opremo. »Napake v ponudbah zmanjšujejo uspešnost projektov, saj kupec pričakuje izvedbo v dogovorjenem finančnem okviru, tudi če si pri ponudbi na nekaj pozabil. Napake se tako v večini primerov krijejo iz vrednosti projekta, kar zmanjšuje našo razliko v ceni oziroma dobiček,« je razložil Matevž Bijol. Zaradi pomanjkljivega pregleda nad ponudbami se jim je dogajalo, da so kupci za isto stvar dobili več ponudb različnih prodajalcev, ki med seboj cenovno niso bile usklajene.


Enostavno obvladovanje prodajnih dokumentov

V podjetju so želeli vzpostaviti učinkovito evidenco, ki bi jim omogočala hitro iskanje ter vodenje statusa ponudb. Z dokumentnim sistemom KOPA Projektna prodaja jim je rešitev zagotovila Kopa. Sedaj prodajalci ponudbe hitro najdejo, saj jih lahko preiskujejo po meta podatkih, kot so tip ponudbe, produkt, stranka, pripravljavec in podobno. Za pripravo ponudb tako porabijo vsaj 30 odstotkov manj časa kot prej. Kot pravi Matevž Bijol, je zelo pomembno, da prodajalec najde prave informacije že v času telefonskega pogovora s stranko. Tudi, če dobi prodajalec klic za ponudbo, ki je ni pripravljal, lahko stranko usmeri na ustreznega prodajalca. Tako dobi stranka vedno prave in pravočasne  informacije.

    »Poleg učinkovitejšega dela smo pridobili
   zbirko znanja,ki nam omogoča,
   da so nove ponudbe bolj kakovostne in
   posledično bolj dobičkonosne, saj ne izgubljamo
   razlike v ceni zaradi napak,«
 
   Matevž Bijol mag.posl.ved.

Vsi prodajalci lahko samostojno pripravljajo enako kakovostne ponudbe, ne da bi obremenjevali sodelavce v prodaji ter v proizvodnji oziroma tehničnih službah. Ob pripravi nove ponudbe v sistemu hitro poiščejo ustrezno preteklo ponudbo in jo osvežijo glede na cenik.

Problemi:
  • Zamudno iskanje ponudb
  • Napake pri pripravi ponudb
  • Neusklajene ponudbe
  • Počasen odziv na povpraševanja kupcev
Koristi:
  • 30% hitrejša priprava ponudb
  • Boljše delo s kupci
  • Enostavnejša uporaba znanja v ponudbah
  • Večja dobičkonosnost

KOPA Projektna prodaja jim omogoča tudi shranjevanje različnih verzij ponudb ter vodenje dodatne dokumentacije kot priponke k ponudbam. Sistem jim zagotavlja dostopnost in varovanje prodajnih informacij v skladu s poslovnimi pravili, vanj pa so vključili še vodenje naročil kupcev, predračunov in delovnih nalogov. Tako so z vidika prodaje, pridobili celovit pregled nad dokumentacijo za posamezen projekt.

Razvoj v smeri CRM

Podjetje Bijol v sodelovanju s Kopo vzpostavlja celovit sistem za upravljanje odnosov s strankami, ki temelji na rešitvi KOPA CRMpoint. Rešitev bo obsegala evidenco strank ter sistem za vodenje trženjskih akcij, pri čemer bo predstavljala tudi podatkovno osnovo za projektno prodajo. »Z novim sistemom želimo podpreti segmentirane trženjske akcije na osnovi baze partnerjev ter povečati prodajne aktivnosti za pridobivanje novih kupcev,« je še razložil Matevž Bijol. V podjetju 70 odstotkov prihodkov ustvarijo z obstoječimi strankami in želijo s KOPA CRMpoint izboljšati navzkrižno prodajo novih produktov in storitev pri obstoječih strankah. S poenostavljeno administracijo pa bodo pridobili čas za ukvarjanje z novimi strankami in izvajanje trženjskih akcij, s katerimi bodo še povečali prodajo in razliko v ceni.

Preberite tudi: Hitri vodič Projektna prodaja s pomočjo oblaka
Več informacij:marketing@kopa.si

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)