Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 5.12.2014

Učinkovite prodajne rešitve iz oblaka

Z  nadzorovanim in preglednim prodajnim procesom podjetja preprečijo  izgubo posla in strank ter dvignejo prihodke in dobiček.



Podjetje Kopa je v sodelovanju z Microsoftom izvedlo strokovni seminar o ureditvi postopkov in informacijske podpore pri projektni prodaji. Poleg problematike, s katero se srečujejo podjetja pri izvajanju prodajnih aktivnosti, je bila na seminarju predstavljena dobra praksa vodenja prodaje iz podjetja Bijol.  Udeleženci so ob tem spoznali sodobne informacijske rešitve za podporo pri prodaji KOPA CRMpoint ter modul Projektna prodaja , ki delujejo okviru oblačnih storitev Office 365.

Kopini strokovnjaki so predstavili tudi obvladovanje mobilnih naprav, saj je uspešna prodaja tesno povezana s prisotnostjo pri strankah, kar narekuje učinkovito upravljanje mobilnih delovnih okoljih.

»Prodajalci so ključni ljudje v podjetjih in potrebujejo orodja, ki jim poenostavijo delo, kar pomeni, da lahko več časa namenijo trgu in strankam,« je povedal Domen Ocepek, vodja razvoja programske opreme v Kopa d.d.

Na seminarju so tako predstavili, kako podjetja skozi informacijsko podporo projektni prodaji uredijo prodajno dokumentacijo in vzporedno pridobijo podatke, ki zagotavljajo zanesljiv prodajni lijak. S pomočjo modula Projektna prodaja v sistemu KOPA CRMpoint imajo podjetja v vsakem trenutku informacije, kakšna sta stanje in napoved prodaje.

»Z uvedbo Kopine rešitve Projektna prodaja smo bistveno izboljšali celoten proces obvladovanja ponudb, kar se neposredno odraža v večji dobičkonosnosti,« je povedal mag. Matevž Bijol, vodja prodaje v podjetju Bijol d.o.o.

Ob praktičnem primeru uporabe Kopinih rešitev v Bijolu so predstavili tudi delovanje KOPA CRMpointa v oblaku Office 365. Ta ponuja trženjskim in prodajnim celovito vendar preprosto rešitev, s katero lahko podprejo celoten prodajni lijak, od izvajanja trženjskih akcij in pridobivanja prodajnih priložnosti pridobivanja do vodenja prodajnih projektov in zaključevanja poslov.

Odzivi udeležencev so potrdili, da podjetja veliko lažje dosežejo odgovornost in uspešnost prodajalcev, v kolikor so jim na voljo orodja, preko katerih vse ključne prodajne podatke in informacije pridobivajo in ustvarjajo na enostaven način. Vodstvo s tem pridobi zanesljive napovedi, na osnovi katerih lažje obvladuje likvidnost in sprejema poslovne odločitve povezane z naložbami, razvojem in rastjo poslovanja ter ustvarjanjem dobička.

Več informacij in prezentacije iz dogodka: marketing@kopa.si

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)