Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 13.2.2015

Uspešno poslovanje z urejeno dokumentacijo in postopki

Urejenost poslovanja je vedno večji izziv v podjetjih, ki ne glede na velikost skušajo izboljšati učinkovitost in znižati stroške. Kopa je v dokumentnem sistemu Urejeno.DOK razvila rešitve, ki omogočajo hitro, preprosto in kakovostno podporo različnim poslovnim področjem in procesom.

Dokumentni sistem Urejeno.DOK (http://www.kopa.si/urejenodok.aspx) uporabnikom omogoča, da se namesto z zamudnimi administrativnimi opravili ukvarjajo s poslovanjem. Združuje širok nabor gradnikov za upravljanje z dokumentacijo, delovnimi postopki in skupinskim delom. »Pristop z gradniki pomeni dodano vrednost. Uporabnik najprej vzpostavi tiste mehanizme, ki mu prinesejo koristi, nato pa jih postopoma nadgrajuje, ko se pojavi nova poslovna priložnost,« je razložil Uroš Pudgar, vodja področja Urejeno.DOK.
V minulem letu so izvedli vrsto projektov, ki uporabnikom prihranijo ogromno časa in iskanja ter dvigajo odgovornost na različnih področjih.
  • Upravljanje s prejetimi dokumenti vključno z e-računi. Obdelava dokumentov se skrajša z nekaj dni na nekaj ur, pri čemer so jasno razvidne naloge in roki izvedbe.
  • Vodenje ISO dokumentacije in obvladovanje odgovornosti. Presoje potekajo brez stresa, motenj in zahtevnih priprav, zaposleni pa se lahko bolj usmerijo na poslovne izboljšave.
  • Podpora projektni prodaji prinaša učinkovito delo prodajnih ekip, dvigne kakovost ponudb in zmanjša število napak, ki znižujejo razliko v ceni. Preglednost izboljša prodajno koordinacijo, pri čemer odzivnost in večja kakovost prodajne storitve dvigneta zadovoljstvo kupcev. Prodajalci imajo popoln pregled nad predlogami, različicami in statusi ponudb, direktor pa ima v vsakem trenutku pregled nad prodajnim lijakom.
  • Sistematično obravnavanje naročil – nabave s preglednimi dokumentnimi tokovi omogoča, da se s pravočasnim ukrepanjem v nabavnem procesu prepreči neusklajeno delovanje in stroške, ki s tem nastanejo. Postavljena so jasna pravila pri nabavi in odgovornost za posamezne faze, ukrepa pa se lahko sproti, ne šele na koncu, ob prejemu neusklajenega računa, ki ga je treba poravnati.
  • Sistem za obvladovanje izdelave in potrjevanje pogodb (e-pogodbe) prinaša prihranek časa in preprečuje napake zaradi neusklajenosti pri skupinskem delu. Nadzorovan proces nastajanja pogodbe lahko poteka v več jezikih in v različnih državah. Direktor tako brez strahu podpiše pogodbene dokumente, saj ve, da so bile vse naloge in odgovornosti v prejšnjih fazah dosledno izpolnjene.
»Zaupanje in prihranki, ki so jih dosegli na primer BSH Hišni aparati, Cetis, Monter Dravograd, Bijol, Lip Bled in drugi potrjujejo, da urejenost ponuja priložnost, čas, ki ga prihranimo, pa nove izzive za povečanje dodane vrednosti,« je povedal Pudgar. Dokumentni sistem Urejeno.DOK nudi odprte možnosti za prilagoditev posebnim poslovnim zahtevam naročnika in dejansko nima omejitev glede obsega rešitev in števila uporabnikov.

Več informacij: Uroš Podgar (uros.pudgar@kopa.si)

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)