Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 17.2.2015

SPLETNI DNEVNIK VZDRŽEVALCA

Razmišljanje vzdrževalca Ahaca Vzdrževalnika

Zakaj softvera ne moremo kupovati v spletni trgovini in na tržnici? I del.

Na kolegiju direktorja smo poslušali strateške usmeritve direktorja za tekoče poslovno obdobje. Veliko podatkov zahteva od nas. Informacije o zastojih, kritičnih rezervnih delih, razpoložljivosti, OEE…. . Informacijska podpora v zadnjih letih postaja potreba spričo vse bolj zahtevnih tehnologij in potrebe po hitrem in učinkovitem delu, odločanju itd… .Upanje 'saj bo računalnik naredil namesto nas' … in kazanje s prstom na 'računalnik se je zmotil' nam ne bo pomagalo. Preglednice? Ja, do neke mere pomagajo…. Vendar glede na vse zahtevano in potrebovano pri svojem delu….Rabimo softver, ki nam bo pomagal zagotoviti zahtevane podatke. Kaj zdaj?


 
OK, računalnik…. Škatla, ki nam pomaga pri delu ni še nič! Rabimo torej še program, softver, software (mehko robo???), rešitev, itd. Ha in sedaj smo tam?! Kateri program?! Ja valjda, hočem najboljšega! In najbolj poceni!
Čistila
Mogoče ni prava primerjava pa vendar je primerjava. Reklama za čistilo z mično gospodično in čistilo za posodo, ki samodejno odstranjuje ostanke hrane in opere posodo! Pa ga res? Ja valjda, … samo voda mora biti prave temperature, pa fajn je, če prej malo pustite, da se 'namoči', pa da v pomivalcu ni preveč posode, pa da voda ni preveč 'trda' oz. je ravno prav trda ali mehka…. Čakaj, čakaj, čakaj? A niste rekli, da čistilo samodejno očisti posodo??? Hja, že … vendar kot rekoč s kupom dodatnih če-jev oz. drobnim tiskom.
 


In kako je s softverom. Kupiš najboljši softver, ki ga moraš 'nekam' inštalirati. OK – kam pa?

-    Dovolj zmogljiv podatkovni strežnik. Aja, kaj mi bo pa stregel?
-    Mora imeti dovolj rama. RAMA, a tista, ki se namaže na kruh?
-    X-jedrni procesor. Jedrca? Orehova, lešnik….???
-    Pa spletni, aplikacijski strežnik. Čakaj, čakaj koliko kelnerjev…ups. strežnikov pa rabimo???
-    Strežnik je lahko virtualni ali fizični. Sad ga ima (fizični) sad ga nema (virtualni)?
-    XX GB prostora na trdem disku. Disk? Kaj že meče Primož Kozmos? Kladivo al' disk?
-    Podprti operacijski sistemi (AIX, Solaris, Linux, MS …): ne,ne,ne… nikogar ne bomo operirali, samo softver bi radi imeli!
-    …

'Operacija' inštalacije na virtualni strežnik z x-jedrnim procesorjem ….. je končana oz. pojasnilo za vzdrževalca Ahaca Vzdrževalnika: softver dela! V našem podjetju imamo inštaliran najboljši softver! Ha, to je to!
Khm, kaj pa uvajanje, implementacija … oz. po domače uporaba?! Aha, navodila so v angleščini. Dobro. V primeru težav pokličite pomoč uporabnikom, kjer se vam bo oglasil Jalalabal Rahniabdimalilyan, ki je vaš skrbnik, če pa ne bo dosegljiv, pa poskusite z Ramiz Aliu Gradishniqi-jem.

PRIHODNJIČ  - Uporaba in vpeljava / implementacija najboljšega softvera?

Polde Svetovalšek svetuje vzdrževalcu Ahacu Vzdrževalniku
Pomoč pri izbiri primerne informacijske podpore vzdrževanju oz. softver za vzdrževanje


Kateri so ključni dejavniki, ki nam pomagajo pri odločitvi katero obliko, v kakšnem obsegu in kdo bo uporabnik informacijske podpore za vzdrževanje. Katera rešitev?
Kako se sedaj pravilno odločiti in za pravo ceno zagotoviti učinkovito informacijsko podporo vzdrževanju v našem podjetju?!

Ključni dejavniki pri izbiri informacijske rešitve za podporo vzdrževanju:

a)    cilji in zahteve vodstva podjetja, potrebe in cilji vodstva vzdrževanja in potrebe vzdrževalcev.
b)    uporabnost rešitve v sorodnih podjetjih
c)    tehnološka platforma
d)    kompatibilnost in povezljivost z obstoječimi sistemi v podjetju oz. planiranim rešitvami
e)    softver je v slovenščini
f)    podpora pri odpravi težav v slovenščini s poznavalcem vašega procesa vzdrževanja

Kdo naj izbira rešitev za informacijsko podporo v podjetju?

Zmotni sta mišljenji, da naj samo informatiki ali samo vzdrževalci izberejo rešitev za informacijsko podporo vzdrževanju. Najprimernejšo rešitev lahko izberejo samo oboji skupaj.
Več podrobnosti o izbiri ustrezne rešitve – softvera za podporo vzdrževanju v člankih našega sodelavca za področje informacijske podpore vzdrževanju na povezavah:

http://www.kopa.si/pdoc/Informacijska podpora vzdrzevanju.pdf

http://www.kopa.si/novica.aspx?id=579


Aljaž GRADIŠNIK, Product consultant
aljaz.gradisnik@kopa.si


02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)