Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
četrtek, 12.3.2015

SEMINAR: Kako urediti delo z dokumenti in zagotoviti odzivnost vašega podjetja?

Za urejeno poslovanje in odgovorno upravljanje dokumentov ne potrebujete le zanesljivih sodelavcev, ampak tudi urejen in pregleden način dela.

S sodobnimi poslovnimi  rešitvami lahko izboljšate procese z dokumenti, določene korake  avtomatizirate in nepotrebne odpravite (naloge se lahko izvajajo sočasno in ne samo zaporedno), imate sledljivost in varno shranjene dokumente do katerih lahko dostopate iz katerekoli naprave, kadarkoli.

Z urejenimi tokovi dokumentov se skrajša proces izdelave, potrjevanja, iskanja dokumentov. Podjetje je učinkovitejše, prihrani se čas, izboljša se pregled nad poslovanjem, pospeši se uporaba informacij iz dokumentov, tako za pridobivanje novih poslov kot podporo vodenja poslovanja.

O tem, kako s sodobnimi poslovnimi rešitvami izboljšate procese z dokumenti, se bomo pogovarjali na brezplačnem seminarju, kjer vam bodo strokovnjaki rezultate predstavili tudi s primeri iz prakse.

PODROBNOSTI
Datum in čas dogodka: četrtek, 26. marec 2015, ob 9.00
Lokacija: Ameriška 8, 1000 Ljubljana – Kristalna palača, 8. nadstropje.
Kontaktna oseba: Mirjam Ocepek, mirjam.ocepek@kopa.si.
Cena: seminar je brezplačen! Poskrbljeno je za brezplačno parkiranje.

PROGRAM

 9:00-9:30Sprejem ob kavi
 9:30-9:35 Uvodni nagovor udeležencev - Mobilnost v poslovanju,
Majda Kavšček, KOPA d.d.
 9:35-10:25Pregleden način dela - upravljanje s poslovnimi procesi in dokumenti,
Uroš Pudgar in Dražen Škvorc, KOPA d.d.
 10:25-10:40Primer iz prakse - Gorenjska banka,
Sonja Zupančič, Gorenjska banka d.d.
 10:40-10:50Odmor
 10:50-11:15Kako zagotoviti varno mobilnost? (Office 365)
Gregor Kavšček, KOPA d.d.

PRIJAVA
telefon: 02 88 39 700
mail: marketing@kopa.si

DODATNA VSEBINA
Preberite tudi…Hitri vodič na temo 
»6 ukrepov za odlično preglednost in sledljivost skupnih dokumentov«

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)