Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
sreda, 15.4.2015

Ljubezen in sovraštvo CRM sistemov – vaša izbira


CRM (Customer relationship management), večna želja tistih, ki ga še nimajo in sovraštvo tistih, ki ga imajo. Prvi mislijo, da jim bo CRM sitem rešil vse probleme povezane s strankami (bodo imeli vedno ažurne podatke na enem mestu, vso zgodovino strank in nad njimi izvajali prodajne aktivnosti, ki bodo povečale prodajo), drugim ni jasno zakaj si s CRM sistemom ne morejo pomagati, zakaj je to zdaj eno dodatno delo, zakaj ne prinaša rezultatov.

CRM sistem je živ in če hočemo, da ostane živ, ne pogrebni prostor, se moramo do njega tudi tako obnašati in ga negovati, se z njim ukvarjati ter ga hraniti. Po raziskavah je najbolj pogost razlog za neuspeh CRM-ja nesprejetost prodajne ekipe, ki ne vnaša podatkov, evidence niso ažurne in je s tem ogrožena celotna vrednost CRM sistema. In zakaj ga prodajalci ne sprejmejo? Zato, ker se podjetja, ko se odločajo za nakup, večinoma odločijo za velike CRM sisteme z vsemi funkcionalnostmi, z xyz šare, ki je dejansko ne potrebujemo in nam predstavlja samo dodatno delo. Veliki sistemi so togi, se ne prilagajajo vašim zahtevam oz. je za to potrebno veliko časa in dodatnega denarja. Prodajalci v njem ne vidijo vrednosti, ker jim ne pomaga do boljših prodajnih rezultatov ampak jim samo pomeni veliko dodatnega dela in občutek nadzora nadrejenih.

CRMpoint je odgovor na zgornje nevšečnosti. Ohranja vse kar imajo veliki in nudi veliko fleksibilnosti in agilnosti, ki jo imajo manjši. Drži se načela »keep it simple and stay productive«.

CRM point:
  • Enostaven, ne potrebuješ veliko učenja, ga lahko začneš uporabljati takoj.
  • V njem se ne zbira ves balast, ampak samo informacije, ki nam pomagajo k dvigu učinkovitosti v prodaji, podatki s katerimi vemo kaj bomo delali.
  • Celotna »krvna slika« podjetja in stika na enem mestu (en podatek se vnaša samo enkrat – npr. če napišete GSM številko stranke v svoj imenik  telefona, se to sinhronizira s CRM-jem). Sinhronizacija poteka z vsemi orodji, ms outlook, koledar, erp in drugimi poslovnimi informacijskimi sistemi, ki jih uporablja podjetje.
  • CRMpoint kot zdravstveni karton stranke (vaš diamant, ki vsebuje vso zgodovino stranke) in vsebuje osebno izkaznico podjetja, oseb, ponudbe (vsa prodajna dokumentacija), pogodbe, delovna dokumentacija – načrti, iso dokumentacija, ceniki, pogovori in dogovori, zapiski, sestanki, evidenca dela, opis terenov…
  • CRMpoint je vezni člen med  vsemi sistemi, ki jih uporabljate in v katerih so podatki o strankah. Seznami se očistijo, se ne podvajajo. Kjerkoli spremenimo podatek, se vse sinhronizira v CRMpoint. CRMpoint postane vaša biblija, »stric google«. Podatki so pravi, aktualni in predvsem uporabni.
  • CRMpoint – je oblačna aplikacija –  kar pomeni dostop od kjerkoli s katerekoli naprave (računalnik, tablica, telefon).Veliko informacij se namreč zgodi na terenu, izven pisarne in te se v CRMpoint lahko zabeležijo, uredijo  na čim enostavnejši način, od kjerkoli, s katerekoli naprave (tudi ni nujno, da je vaša).
  • Omogoča predvidevanje in napovedovanje ter vam pomaga pri odločanju.
  • Fleksibilne funkcionalnosti za aktivnosti nad strankami (CRMpoint vam ponudi tisto kar potrebuje vaše podjetja, ne vsega balasta). Nekaj izmed najbolj uporabnih aktivnosti:
  1. marketing (pošiljanje vabil, čestitk, akcije ki generirajo večjo prodajo – spremljanje odzivov nad akcijami),
  2. projektna prodaja (orodje za prodajnike za izdelavo ponudb po predlogah, podpira tudi večjezičnost, možnost sodelovanja več ljudi, glede statusa ponudbe se lahko spremlja prodajni lijak in dela napovedi za naprej),
  3. mobilna evidenca dela (modul, ki je aktualen za vse, ki delate na terenu – točen stroškovni pregled nad delom na terenu, možnost dobrega razporejanja in povečanje učinkovitosti, popoln pregled na terenskimi delavci, kje in kdaj so ter na katerem projektu delajo).

CRMpoint je prilagojen vam s funkcionalnostmi, ki jih potrebujete in vam povečuje vašo učinkovitost. To je tudi »point« vsega, da nam olajša delo, ne da nam greni življenje. 

Res je na koncu vaša izbira ali ljubite ali sovražite. Pomembna pri vsem tem pa je izbira (sistema, predmeta ali osebe :-) sama. Ne zakomplicirajte si življenja, temveč ohranite stvari preproste. CRMpoint to preprostost ima.


Mirjam Ocepek, vodja marketinga KOPA d.d.
Več informacij o CRMpoint: uros.pudgar@kopa.si






02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)