Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
sreda, 29.7.2015

Zakaj CRM?

Zakaj bi morali vsakodnevno uporabljati CRM in podporo prodaji? Kaj lahko naredi za vas in katere probleme rešuje? Odgovorov je veliko, nekaj pa jih je po našem mnenju še posebej pomembnih.

Kupec izbere vas – in ne obratno

Kupčev proces izbire podjetij s katerimi bo sodeloval se je v zadnjih letih izjemno razvil:

-    Proizvodi in storitve so si postali bolj podobni tako po obliki kot po ceni.

-    Kupčevo nakupno obnašanje se je iz racionalnega prelevilo v čustveno.

-    Dobavitelj kar naenkrat igra pomembno vlogo v procesu.

CRM, dobro prodajno orodje in skrb za kupca so lahko vaše najpomembnejše in verjetno najcenejše marketinško orodje. Zmaga tisti, ki ima boljši odnos. Pojasnimo zakaj je CRM pomemben…

Piramida CRM

Ko govorimo o CRM-ju in podpori prodaji, se navadno navezujemo na CRM piramido. Začnite z urejenostjo in postali boste magnet za kupce.

 

1.    Red in urejenost

Prvi in najpomembnejši korak v CRM piramidi je ustvariti red v vsakodnevnem delu in tukaj pride CRM sistem do izraza. Podatke zbirate o vsem, od kontaktnih in finančnih informacij, kdo je nazadnje bil v stiku z določeno stranko, do dokumentov in opomnikov. Tudi v tej zgodnji fazi veliko naših strank opazi, da dobivajo pozitivne povratne informacije od svojih strank.

2.    Izboljšana in bolj učinkovita podpora prodaji

V naslednjem koraku imate možnost, da postanete veliko bolj učinkoviti. Prihranili boste enormne količine časa z izogibanjem podvajanja dela in istočasno boste lahko obdelali več potencialnih strank kot prej. To pa ne samo prihrani časa in povečuje prodaje ampak tudi zagotavlja vašim obstoječim in potencialnim strankam boljšo izkušnjo. Predstavljajte si, kaj bi lahko naredili z vsem prihranjenim časom?

3.    Postanite magnet za stranke!

Nazadnje pa je čas za to, da postanemo magnet za stranke. Najti potrebujete tisto malo nekaj posebnega v vašem produktu/storitvi, ki kupca prepriča, da izbere vas – in pri vas ostane nekaj časa – čeprav ste morda nekoliko dražji od vaše konkurence. Če naredite ta korak pravilno, vas bodo stranke priporočile njihovim prijateljem in poslovnim partnerjem. Na ta način boste dobili nove stranke brez dodatnih izdatkov za oglase in hladne klice.

Dober glas seže v deveto vas, slab pa…

Dandanes so stranke veliko bolj kot kdaj koli prej pripravljene govoriti o njihovih nakupnih izkušnjah in to veselo počnejo s pomočjo interneta. Zapomnite si, da večinoma spregovorijo stranke, ki niso imele dobre izkušnje, kar je lahko uničujoče za vaš posel.

Zato morate biti proaktivni z dobro podporo prodaji in skrbjo za stranke, da bodo le-te pozitivno presenečene in bodo raje pisale o tem. In to je zares dober marketing!

Kadrovske spremembe?

Kaj se zgodi, ko se nekdo od vaših prodajalcev odloči, da bo prenehal delati za vas in odprl svoje lastno podjetje ali pa odšel h konkurenci? Brez dobrega CRM sistema se lahko ta scenarij sprevrže v nočno moro. Ali zares veste s kom so bili vaši prodajalci v kontaktu in kakšni so bili njihovi dogovori in obljube? Ali ste prepričani, da vaše stranke ne bodo enostavno »spakirale stvari« in sledile njihovemu prodajalcu?

CRM in podpora prodaji delujeta!

Se mogoče sliši preveč dobro, da bi bilo res? Pa ni! Kontaktirajte nas, če želite izvedeti kako lahko dober CRM sistem poenostavi vaše delo in kako lahko postanete magnet za stranke. (Na spodnjem mail naslovu pa lahko dobite tudi dostop do brezplačne testne verzije.)

Kontakt:

Tine Fornazarič, svetovalec Osebni sistemi

E-mail: tine.fornazaric@kopa.si

Tel.: 02 88 39 741


02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)