Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 2.10.2015

Obvladovanje naprav s pomočjo enotnega sistema i-Nadzor

Brez enotnega nadzornega sistema je nemogoče zagotoviti učinkovito uporabo vse večjega števila naprav in sistemov, ki se uporabljajo pri poslovanju.


Nekateri proizvajalci nadzorne sisteme že ponujajo, a le za njihove naprave, kar onemogoča vzpostavitev celovitega pregleda nad napravami. Kopa je zato oblikovala rešitev i-Nadzor za spremljanje delovanja katerih koli naprav, ki podpirajo podatkovno povezovanje. Rešitev temelji na odprtokodnem sistemu Icinga in omogoča vzpostavitev enotnega, prilagodljivega sistema, s katerim se na enem mestu vzpostavi nadzor točno določenih delov ali funkcij delovanja množice internetno povezljivih naprav. Takšen sistem lahko deluje popolnoma samostojno ali v povezavi z drugimi, na primer s tovarniškimi nadzornimi sistemi, saj ne vpliva na delovanje nadzorovanih naprav.

Neskončne možnosti uporabe:
  • spremljanje velikega števila naprav na različnih lokacijah (klimatske naprave, video nadzorne kamere, hladilna oprema, tehtnice, dvigala, rampe, vrata, peči, termostati, strežniki …);
  • prilagodljive informacije: opozorila o napakah ali nedelovanju, spremembe stanj (aktivacija kamere ob zaznani aktivnosti, zaznavanje odpiranje vrat ali premika zaščitnega pokrova na industrijskem stroju...);
  • prijazna uporabniška izkušnja: stalen dostop prek spletnega brskalnika, neodvisno od uporabniške naprave;
  • prilagodljiva uporaba: uskladitev z varnostno-organizacijsko shemo, prikazovanje informacij o delovanju nadzorovanih naprav s kombinacijo geografskih, tlorisnih ali drevesnih pogledov;
  • obveščanje prek aplikacije, e-pošte, SMS ali celo preko družbenega omrežja Twitter;
  • struktura obveščanja in alarmov: informacije o delovanju naprav je možno razpošiljati skupinam glede na organizacijo tehničnih služb ter stopnjo odgovornosti.
Rešitev i-Nadzor predstavlja odličen pripomoček za enoten storitveni center, pri čemer ga je možno povezati tudi s krovnim sistemom za upravljanje s sredstvi in storitvami, kot je na primer IBM Maximo.

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)