Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 16.10.2015

Mobilnost podpira rast poslovanja

Celjske mesnine so z podporo mobilnemu poslovanju potniške službe povečali dodano vrednost in izboljšali kakovost prodajnih uslug.

V Celjskih Mesninah so zaradi rasti poslovanja so na Hrvaškem uvedli Kopino rešitev za mobilno naročanje, s katero so želeli povečati učinkovitost naročanja in utrditi zaupanje kupcev.

»Brez mobilnega naročanja bi potrebovali še najmanj eno oziroma dve osebi v administraciji za telefonski sprejem naročil,« je razložil Marko Založnik, direktor komerciale v Celjskih mesninah.

Poenostavljeno prodajno naročanje

Potniki so namreč naročila zapisovali na papir ter jih telefonsko poročali v naročniški oddelek, kjer so si vse spet zapisali na papir in nato vnesli v poslovni sistem. Vse to so z mobilnim naročanjem preskočili. Prodajna naročila sedaj vnašajo prek tabličnih računalnikov, brezžičnega interneta in spletne rešitve neposredno v KOPA ERP kar na prodajni lokaciji, na primer v trgovini, gostinskem lokalu ali pri poslovnem partnerju. Prek spleta oddano naročilo se sedaj takoj pojavi v zagrebškem naročniškem oddelku, oziroma na odpremah v skladišču.

Večja produktivnost in kakovostna oskrba kupcev

»Administracija v Zagrebu je popolnoma razbremenjena, poleg tega imajo potniki vpogled v zaloge,« je povedal Založnik. Poleg odprave telefonske komunikacije in zamudnega prepisovanja podatkov so zmanjšali možnosti za napake, ki so nastajale zaradi večkratnega zapisovanja podatkov o naročilih. Ker je prodajno naročilo sedaj že takoj v sistemu ERP, lahko izdelke, ki jih ni na zalogi, pravočasno naročijo iz Celja kar pomeni, da je dobava vedno naslednji delovni dan od sprejema naročila.

Novi sistem že prenašajo tudi v Slovenijo. Najprej ga bodo uvedli v lastno maloprodajno mrežo, kjer poslovodje še naročajo prek telefona, tako da bodo šla naročila neposredno v poslovni sistem. Z mobilnim naročanjem bodo opremili potnike, ki posredujejo največ telefonskih naročil, ter tako dodatno razbremenili zaposlene v naročniškem oddelku.

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)