Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 20.11.2015

Urejena IT tehnologija in lažji prehod na elektronsko izmenjavo napotnic in receptov

V Zdravstvenem domu Ravne na Koroškem dobro pripravljeni na elektronsko izmenjavo napotnic in receptov.

V Zdravstvenem domu Ravne na Koroškem, ki pokriva občine Ravne na Koroškem, Črno na Koroškem, Prevalje in Mežico, so izvedli prenovo strežniške in omrežne infrastrukture ter delovnih postaj. Z uporabo najsodobnejših tehnologij so izvedli poenotenje in standardizacijo računalniške opreme ter ob izboljšanju kakovosti storitev poenostavili delo zaposlenim v informatiki in dvignili raven zadovoljstva uporabnikov.

“Največji problem je bila počasnost računalnikov zaradi dotrajanosti opreme, poleg tega pa se nam obetata tudi e-napotnica in e-recept, ki zahtevata zmogljivejšo infrastrukturo in hitrejše omrežje,” je razložil Sandi Poberžnik, informatik v ZD Ravne. Ker za več kot 100 informatiziranih delovnih mest na devetih lokacijah skrbita samo dva zaposlena, so potrebovali enostavno in učinkovito upravljanje sistemskega okolja, omrežne opreme in delovnih postaj.

  


Nova raven IT-podpore

Kopa je prenovila celotno strežniško in mrežno opremo z rešitvami HP in Cisco. Nadgradili so tudi infrastrukturne storitve, ki sedaj delujejo na Microsoft Hyper-V virtualizacijski platformi. Tako so omogočili enostavno dodajanje strežniških in pomnilniških zmogljivosti ter hitro vzpostavitev sistemskega okolja za nove aplikacije in storitve.

“Najti smo morali rešitev, ki bi zagotavljala visok nivo razpoložljivosti za ugodno ceno. Ker projekt ni dopuščal naložbe v podvojeno infrastrukturo, smo višjo stopnjo razpoložljivosti dosegli z vpeljavo varnostnega shranjevanja podatkov na ravni virtualnih okolij s pomočjo orodja Veeam,” je povedal Gordan Kotnik, vodja projekta v Kopi.

Z uporabo Instant VM Recovery tehnologije lahko strežnike oz. storitve zelo hitro ponovno vzpostavijo neposredno iz varnostne kopije, s čimer so dosegli praktično neprekinjeno poslovanje z minimalnimi stroški. V okviru projekta so vzpostavili tudi Microsoft System Center Configuration Manager sistem ter oblikovali standardno delovno postajo s pripadajočimi politikami in programsko opremo. Avtomatizirali so proces namestitve računalnikov in skrajšali čas priprave delovnega mesta iz enega dneva na eno uro. Obenem so omejili posege v delovno postajo ter povečali stabilnost, varnost in učinkovitost delovnega okolja. Na ta način so posodobili vse računalnike z operacijskim sistemom Windows XP.


Prijazno do informatikov in uporabnikov

Strežniško okolje so posodobili s prehodom na Microsoft Windows 2012 R2 in Microsoft Exchange 2013. Zaposleni so s tem pridobili boljšo uporabniško izkušnjo pri oddaljenem in mobilnem delu, na primer enostavnejši spletni dostop do pošte ter večjo podprtost različnih mobilnih naprav. Na novo strežniško okolje so prenesli tudi zdravstvene programe ISOZ 21 in Labis. Pomemben del posodobitve je bil dvig hitrosti omrežja s 100 Mb na 1 Gb. Zaposlena informatika sedaj lažje pomagata uporabnikom pri vsakodnevnem delu z računalniki. Poleg enostavnejših rutinskih skrbniških opravil skrbita za vodenje in koordinacijo projektov, ki vključujejo uporabnike in Kopino ekipo.

več info: marketing@kopa.si

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)