Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
četrtek, 17.12.2015

V strategiji mora biti prostor za digitalizacijo

Konec leta je vedno priložnost, ko se zazremo naprej. Ukvarjamo se s tem, kakšni bodo poslovni rezultati, kolikšna bo rast prodaje, kako bomo znižali stroške … V resnici pa imamo zmeraj manj idej glede tega, kako bomo te rezultate dosegli. Čarobne palčke za to ni, ali pač?


Napovedi vodilne raziskovalne hiše s področja informacijskih tehnologij IDC odkrivajo, da bodo prihodnje strategije za rast poslovanja in ustvarjanje dobička utemeljene na digitalizaciji. Ta bo brezkompromisno zaznamovala prihodnje obdobje poslovanja, delovanja družbe in življenja vsakega posameznika.

Menedžerji, ki digitalizacije še niso uvrstili oziroma je niti ne načrtujejo uvesti v svojo agendo za leto 2016 tvegajo slabe čase za podjetje. Strategije, ki ne vključuje digitalne transformacije, bodo podjetje vodile v polom, ne glede na to, kako dobre bodo v naslednjih letih njihove taktike.

Napovedi so zgovorne

  1. Do konca leta 2017 bo dve tretjini izvršnih direktorjev 2000 največjih globalnih podjetij (G2000) postavilo digitalno transformacijo v središče poslovne strategije.
  2. Do leta 2017 bo 60 odstotkov podjetij, ki bodo sprejela strategijo digitalne informacije, zaradi preveč kritičnega vpliva na vse poslovne funkcije vzpostavilo posebno izvršno menedžersko mesto za njene implementacije.
  3. Do leta 2018 bo 80 odstotkov podjetij, ki prodajajo končnim potrošnikom (B2C) oziroma 60 odstotkov podjetij z medpodjetniško prodajo (B2B)oblikovalo poglobljeno in avtentično več nivojsko sodelovanje s potrošniki, partnerji in zaposlenimi.
  4. Zmožnosti za vsebinsko razumevanje in avtomatizacijo postopkov bodo leta 2017 najpomembnejše nove investicije.
  5. V letu 2016 bo 65 odstotkov velikih podjetij sprejelo zaveze, da postanejo informacijsko temelječa podjetja, pri čemer bodo preusmerila organizacijski fokus na odnose, ljudi ter neopredmeten kapital.
  6. Do leta 2018, bo 75 odstotkov podjetij G2000 razvilo popoln informacijsko podprt vzporeden poslovni model, pravzaprav digitalni dvojnik obstoječih izdelkov/storitev, oskrbne verige, prodajnih kanalov in poslovanja.
  7. Do leta 2020 bo 60 odstotkov podjetij G2000 z digitalno transformacijo procesov podvojilo produktivnost (programsko namesto človeško izvajanje postopkov).
  8. V letu 2016 se bo povezanost izdelkov, sredstev in procesov povečala za 50 odstotkov in to v vseh industrijskih vrednostnih verigah.
  9. Delitvena ekonomija bo spodbudila rast svobodnih omrežnih agentov ter  tržnic znanja, kar bo do leta 2019 v zrelih gospodarstvih botrovalo več kot 10-odstotnemu zunanjemu izvajanju dela.
  10. Do leta 2018 bo najmanj 20 odstotkov delavcev uporabljalo tehnologije za avtomatizirano pomoč pri odločanju in izvedbi dela.

Ključno za podjetja in ponudnike IKT

Kot poudarjajo pri IDC-ju digitalna transformacije ni samo tehnološki trend ampak je v centru poslovnih strategij na vseh gospodarskih segmentih in tržiščih. Temeljila bo na tehnologijah tretje platforme (družbena omrežja, mobilnost, analitika in oblak) ter podjetjem predstavljala priložnost za prenovo nakupne izkušnje ter doseganje nove ravni produktivnosti. Naložbe v digitalno transformacijo bodo v prihodnjih petih letih navsezadnje prispevale levji delež k rasti na tehnoloških tržiščih in bodo zato postale prioritetne tudi za ponudnike.


O digitalizaciji iz prakse

Digitalno poslovanje je poslovna stvarnost

Uresničevanje digitalne strategije je možno le ob podpori kakovostnih in izkušenih tehnoloških partnerjev. Nove tehnologije, novi načini komunikacije in pridobivanja informacij ter nova pričakovanja strank narekujejo od podjetij in ustanov premislek o delovanju v novih okoliščinah. Več...
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)