Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
torek, 16.2.2016

Informacijska podpora vzdrževanju v treh pomembnih slovenskih podjetjih za povečanje razpoložljivost in zanesljivost proizvodnje

Kaj imajo skupnega Steklarna Hrastnik, Swatycomet in Pekarna Pečjak, izdelovalec stekla, izdelovalec umetnih brusov in pekovskih izdelkov?

Vsa tri pomembna slovenska podjetja za informacijsko podporo vzdrževanju uporabljajo IBM Maximo, ki so jo v zadnjem letu vpeljali s pomočjo podjetja Kopa, računalniški inženiring iz Slovenj Gradca!

Cilji v vseh omenjenih podjetjih so podobni ali enaki:

  • Dvig razpoložljivosti strojev in naprav zaradi zmanjšanja in skrajšanja zastojev.
  • Nadzor in zniževanje stroškov vzdrževanja.
  • Analiza stroškov vzdrževanja s on line kazalniki.
  • Analiza vzrokov in ukrepov pri vzdrževanju.
  • Dvig kvalitete izdelkov s pomočjo kvalitetnega vzdrževanja vseh proizvodnih sredstev in povezanih procesov.
  • Dvig produktivnosti strojev.
  • Nadzor nad vsemi povezanimi procesi v vzdrževanju (število vzdrževalnih ur, poraba in nadzor rezervnih delov, pregled nad izvajanjem in stroški zunanjih storitev, izobraževanja in usposobljenosti).

»Cilji ne bodo ostali samo na papirju. Tako lahko z zadovoljstvom povem, da s pomočjo IBM Maximo v podjetjih dejansko dosegajo zastavljene cilje. V podjetju GKN Driveline Slovenija iz Zreč so tudi s pomočjo IBM Maximo dvignili razpoložljivost strojev s 83% na zavidljivih 97% . To pa v njihovem primeru pomeni prihranek v višini milijona Evrov letno
Aljaž Gradišnik, vodja vpeljave IBM Maximo v podjetjih GKN Driveline Slovenija, Steklarna Hrastnik, Swatycomet, Pekarna Pečjak, Johnson Controls Slovenj Gradec, Premogovnik Velenje, Merkur, DPM
(priloga - Dobre prakse vzdrževanja GKN)


Steklarna Hrastnik se z nenehnim izboljševanjem tehnične opremljenosti uvršča v proizvajalce najvišjega kakovostnega razreda v treh proizvodnih programih – v specialno stekleno embalažo, namizno steklo in razsvetljevalno steklo. Z informacijskim sistemom za spremljanje in nadzor strateških sredstev IBM MAXIMO zagotavljajo visoko razpoložljivost, ker le tako lahko zagotavljajo kar največjo uspešnost proizvodnje in uresničevanje zavez kupcem.
VEČ…


Swatycomet je med največjimi proizvajalci umetnih brusov na svetu in se uspešno kosa z najbolj konkurenčnimi podjetji. Z informacijsko podporo vzdrževanja so izboljšali učinkovitost tehničnih ekip. Celovit pregled nad vzdrževalnim procesom, pa prispeva tudi k boljši organizaciji in vodenju dela. Informacije o zastojih vnašajo takoj, obveščanje odgovornih pa poteka samodejno, preko elektronske pošte. Optimizirali so načrtovanje, razporejanje dela in izboljšali koordinacijo med strokovnimi in tehničnimi ekipami.
VEČ...


Pekarna Pečjak je eden izmed vodilnih slovenskih pekovskih podjetij in  hkrati največji proizvajalec bureka na Balkanu. Z informacijski podporo vzdrževanju so vzpostavili sledljivost zastojev, natančno spremljanje in analize opravljenega dela, pa jim pomagajo pri dnevnih in strateških odločitvah.
VEČ…






02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)