Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
ponedeljek, 4.4.2016

2 meseca in ne 2 leti za uvedbo novega poslovnega informacijskega sistema


Perutnina Ptuj-Topiko d.o.o. v samo dveh mesecih do novega poslovnega informacijskega sistema.

Podjetja se uvedbe novega poslovnega sistema,  če se le da otepajo, saj lahko predstavlja dramatično izkušnjo. Sama finančna investicija največkrat sploh ni problem. Največji problem je v tem, da prenova ali prehod na nov sisteme lahko traja veliko časa, pri čemer so vanjo vključeni najboljši kadri. Ob dolgotrajni uvedbi so izgube za podjetje lahko ogromne, zaposleni so pod velikim stresom, če pa je sistem uveden slabo, se problemi vlečejo skozi celoten čas uporabe. Posledice slabe uvedbe so za podjetje lahko dolgoročne: zaposleni so nezadovoljni, pade produktivnost, procesi so neučinkoviti, pojavlja se več napak, namesto, da bi poslovanje poenostavili. Rezultat so nezadovoljni lastniki, zaposleni in poslovni partnerji.





Kot je pokazala uvedba poslovnega sistema KOPA ERP v srbsko podjetje Perutnini Ptuj-Topiko d.o.o. je možno z izbiro pravega partnerja prenoviti poslovni informacijski sistem v samo dveh mesecih. Uvedba je obsegala celotno materialno in finančno poslovanje, od glavne knjige s salda konti in skladiščnega poslovanja, do načrtovanja in vodenja proizvodnje. To sicer ni enostavno, potrebna so leta izkušenj uvajalne ekipe in kakovostna programska rešitev. Do hitre uvedbe pride samo z izbiro najboljše prakse. »Uporabnikom ponujamo različne poslovne scenarije glede na njihovo branžo in  tip proizvodnje, s čimer se lahko uvedba skrajša za 80 odstotkov.« S tem, ko podjetje izbere pristop najboljše prakse se ključnim uporabnikom ni treba ukvarjati s posnetki stanja, odkrivanjem problemov ter zbiranjem zahtev in predlogov ampak enostavno izberejo preizkušeno procesno rešitev, ki najbolj ustreza njihovemu poslovanju.
Pomemben vpliv na učinkovito uvedbo ima tudi sam informacijski sistem. KOPA ERP na primer že v standardni izvedbi zagotavlja širok nabor zmožnosti, celotna prilagoditev pa se izvede praktično samo prek nastavitev. To pomeni, da ob uvedbi ni treba sistema dodatno programirati in testirati, kar vpliva tako na ceno kot čas uvedbe.
V podjetju  Perutnini Ptuj-Topiko d.o.o. so na tak način podprli celotno proizvodno dejavnost, od proizvodnje hrane in vzreje perutnine, do proizvodnje mesa in končnih izdelkov. Novi sistem jim poleg avtomatizacije poslovnih procesov omogoča izvajanje kalkulacij ter spremljanje dobičkonosnosti po delovnih nalogih, poleg tega pa so izpolnili tudi zahteve krovne družbe Perutnina Ptuj d.d. glede poročanja. V podjetju načrtujejo, da bodo s Kopinimi standardnimi rešitvami podprli še druga poslovna področja, kot so obračun plač, obvladovanje kadrov ter brezpapirno poslovanje.

VEČ INFORMACIJ: KOPA ERP

Kontakt: matjaz.jurjec@kopa.si

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)