Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
petek, 28.10.2016

Kako povečati obvladljivost in sledljivost dokumentov?

Se tudi pri vas dogaja, da dokument v podjetju potuje iz rok v roke, pri čemer se lahko založi ali nanj tudi pozabite? Če ena oseba zamudi z rokom opravila, povezanega z dokumentom, to za sabo potegne celo verigo vključenih, zaradi česar lahko zamudite pomemben rok. Navadno nimate niti podatkov o tem ali je bil dokument sploh pregledan ali odobren, preden je prišel v vaše roke.

Ne najdete pravega dokumenta, na primer sestavnice ali delovnega naloga, ki bi moral biti priložen naročilu ali pogodbe, ki bi morala biti podpisana že včeraj in je obtičala nekje v podjetju? Le kje je ponudba na katero čaka kupec že  nekaj dni? Itd.


 
UREJENO.dok vam pomaga, da pridobite tako na času kot na preglednosti upravljanja z dokumenti.

-    Za posamezne vrste dokumentov določite različne poti po katerih mora dokument.
-    Avtomatizirajte postopek in poskrbite za samodejno obveščanje udeleženih v procesu.


To pomeni - nič več pošiljanja dokumentov po e-pošti in shranjevanja na različna mesta. V vsakem trenutku so vam dostopni tudi podatki o tem kaj se je z dokumentom že dogajalo, kdo je kaj pregledal, odobril, podpisal, kdo in kdaj je kaj spremenil in podobno.
 


Pogoste težave, ki se pojavljajo v podjetjih:

-    Dokumenti v fizični obliki, ki potujejo po podjetju iz rok v roke se lahko založijo.
-    Nekdo, ki je na vrsti za posamezno opravilo lahko na to pozabi.
-    Težko je ohraniti preglednost nad potekom procesa in spremembami.
-    Lahko pride do zamud dogovorjenih rokov.

Izognite se zgoraj navedenim težavam  in upravljajte dokumnete v vašo korist.

Več informacij o rešitvah za urejeno poslovanje tine.fornazaric@kopa.si

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)