Najdi:
KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu
sreda, 28.2.2007

Upravljanje IT storitev - ITIL

Seminar, 14- 16 februar , Aerodrom Slovenj Gradec

Zahteve po usklajenem upravljanju IT procesov in storitev so se pojavile kot ena glavnih strateških usmeritev podjetij, ki želijo povečati nivo kakovosti svojih storitev in okrepiti svoj konkurenčni položaj tako na domačem kot tudi na globalnih trgih.

Eden od  možnih pristopov podpore upravljanja IT predstavlja metodologija ITIL. Ta, v svetu vedno bolj uveljavljena metodologija temelji na dobrih praksah upravljanja IT, je vsebinsko izredno procesno naravnana in predstavlja primerno osnovo za vključevanje v upravljavski sistem organizacije podjetij. Metodologija ne podpira samo upravljanja IT temveč zagotavlja tudi večjo povezanost tehničnega in poslovnega dela organizacije, kar bo v prihodnosti ena ključnih usmeritev pri upravljanju notranjih virov.

      

Zavedamo se, da je obvladovanje IT storitev ključnega pomena za vse uporabnike teh storitev, zato smo se v KOPI odločili, da organiziramo seminar, kjer smo se  seznanili z osnovnimi koncepti metodologije ITIL.

Na tridnevnem seminarju v Slovenj Gradcu so bile predstavljene rešitve, ki omogočajo uspešno upravljanje IT storitev, pri čemer je bila posebna pozornost namenjena vlogi in pomenu podpore storitvam. Najbolj zanimiv del seminarja je vključeval “igranje” simulacije McKinlly Airport, kjer udeleženci nastopajo v različnih vlogah na letališču in v praksi preizkusijo teorijo, ki so jo  obdelali na samem izobraževanju.

Seminar je bil edinstvena priložnost nadgrajevanja znanja in izkušenj za vse zaposlene podjetja KOPA d.d., udeležilo pa se ga je tudi več obstoječih in potencialnih uporabnikov KOPA ERP rešitev. Svojo kakovost je potrdil tako z odlično udeležbo kot tudi z visokimi ocenami.

Vodil ga je priznani strokovnjak, g. Primož KARLIN, Services Manager – Microsoft Slovenija.

02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)