KOPA
Celovite informacijske rešitve na enem mestu

IBM Control Desk  - enovita rešitev za upravljanje sredstev in storitev IT

IBM Control Desk (prej IBM SmartCloud Control Desk)je svetovno uveljavljena rešitev za informacijsko podporo procesom upravljanja sredstev in storitev IT. Rešitev je skladna s procesi dobrih praks ITIL V3. Na enotni platformi združuje funkcionalnosti in orodja za upravljanje procesov za obvladovanje zahtevkov, incidentov, problemov, sprememb, konfiguracij, izdaj in celotnega življenjskega cikla sredstev IT. Rešitev je modularno zasnovana, kar zagotavlja prilagodljivost, razširljivost in nadgradljivost v skladu s poslovnimi potrebami ter vizijo razvoja podjetja. IBM Control Desk je na voljo kot rešitev na lokaciji stranke ali kot storitev (SaaS).


•    Upravljanje zahtevkov za storitve
Učinkovit storitveni center kot enotna vstopna točka za reševanje zahtevkov ter upravljanje incidentov in problemov. Predstavlja vmesni člen na upravljanje vseh ostalih procesov v IT.

•    Upravljanje sprememb, konfiguracij in izdaj
Z napredno analizo vplivov in avtomatizacijo postopkov načrtovanja in uvajanja sprememb zmanjšuje poslovna tveganja in zagotavlja povezljivost storitev.

•    Upravljanje IT sredstev
Podpira upravljanja digitalnih in fizičnih sredstev v celotnem življenjskem ciklu, optimizacijo njihove uporabe, vključno z upravljanjem zalog ter nadzorom nad  licenčno skladnostjo programske opreme.

•    Katalog storitev in portal samopomoči
Uporabnikom pomaga reševati njihove potrebe in težave z uporabo podpornih tehnologij in storitev.


KORISTI

IBM Control Desk je v tem segmentu svetovno uveljavljena rešitev z vodilnimi funkcionalnostmi na več področjih, vključujoč:


•    Preprost, uporabniku prijazen katalog storitev in portal samopomoči

•    Orodja za enostavno poročanje o težavah uporabnikov in naročanje storitev

•    Aplikacije za učinkovito delo in odzivnost podpornih služb, določanje prioritet, spremljanje ter reševanje vprašanj in težav končnih uporabnikov

•    ITIL - skladno upravljanje incidentov, problemov, sprememb, konfiguracij, izdaj in sredstev

•    Enovito upravljanje storitev, sredstev in konfiguracij na enotni platformi

•    Vgrajene integracije z IBM-ovimi in drugimi aplikacijami 

•    Avtomatizacija delovnih planov , dodelitve opravil, obveščanja in potekov del, omogočajo zmanjšanje stroškov dela

•    Napredna analitična orodja za boljšo preglednost  IT okolja in učinkovito upravljanje njegovih sprememb



Več informacij: Vinko Jelenko, vinko.jelenko@kopa.si

 
02 88 39 700
Podpora uporabnikom
KOPA rešitev Portal za stranke (PZS)
Kontaktna oseba
Vinko Jelenko 
Vodja projektov za ITSM
T: 02 88 39 758
M: 041 757 169
 
E: vinko.jelenko@kopa.si

Prijava na e-novice
Bodite zmeraj na tekočem - prijavite se na e-novice: