Meni

Kopa novice

Eden ključnih elementov, ki lahko močno vpliva na uspeh prodajne ekipe, je učinkovita komunikacija. Ko so prodajni procesi dobro usklajeni in so informacije dostopne vsem članom ekipe, se poveča produktivnost in doseganje zastavljenih ciljev postane lažje. V nadaljevanju bomo raziskali, kako lahko izboljšanje komunikacije znotraj podjetja pozitivno vpliva na prodajne rezultate. Centralizacija informacij Velik izziv za učinkovito komunikacijo v prodajnih ekipah je dostop do aktualnih in natančnih informacij. Ko imajo vsi člani ekipe dostop do centraliziranega sistema, kjer so shranjeni…
Ste se kdaj vprašali, kako bi lahko zmanjšali stroške dela in hkrati povečali učinkovitost v vašem podjetju? Eden izmed ključnih procesov, ki ponuja ogromno možnosti za prihranke, je zagotovo likvidacija računov. Tradicionalni načini obdelave računov so pogosto ročni, zamudni in nagnjeni h pogostejšim napakam, kar lahko vodi do nepotrebnih stroškov in zamud pri doseganju rokov. Raziščimo, kakšne koristi lahko poslovanju prinese avtomatizacija teh procesov. Izzivi tradicionalne likvidacije računov Likvidacija računov je lahko zelo zamudna in stresna, še posebej, kadar se…
V sredo, 5. junija 2024, smo se Kopaši v Slovenj Gradcu udeležili pomembnega dogodka za koroško gospodarstvo – podelitve priznanj najboljšim inovatorjem regije. Na dogodku, ki ga je organizirala Koroška gospodarska zbornica pod sloganom “Izbrali smo trajnost”, je Kopa d.d. dosegla velik uspeh. Ponosni na naša priznanja Z velikim ponosom sporočamo, da smo Kopaši prejeli dve pomembni priznanji za naše inovacije. Naša “Intuitivna grafična planska tabla KoPro” je osvojila bronasto priznanje, naš “HR-KomFit – sistem za napredno obvladovanje kompetenc” pa…
Digitalizacija kadrovskih procesov je ključnega pomena za učinkovito upravljanje s kadri. Podjetje KOPA d.d. s svojimi strokovnjaki, ki so usposobljeni za implementacijo in upravljanje digitalnih rešitev na področju kadrovskih procesov, že več kot 45 let prispeva k digitalni preobrazbi svojih strank. Digitalno proaktivna podjetja so na trgu konkurenčnejša. Zavedajo se vpliva hitrejšega, varnejšega in učinkovitejšega poslovanja na samo podjetje in na svoje zaposlene. Poleg tega, v primerjavi s podjetji, ki niso naklonjena digitalni preobrazbi, v okolju uživajo precej višji ugled,…
Proces zaposlovanja ni več le običajno opravilo kadrovske službe, ampak strateška komponenta, ki lahko podjetje dvigne na višjo raven ali pa, če je slabo izvedena, povzroči dolgotrajne negativne posledice. Učinkovit proces zaposlovanja privabi najboljše talente in poveča učinkovitost, zmanjša stroške in izboljša ugled podjetja na trgu dela. Kako lahko organizacije zagotovite, da bo vaš proces zaposlovanja dosegel cilje?

Gostujoče predavanje: Poglobljeno v svet Kopa ERP

Avtor: Kopa d.d.
V decembru je na podiplomskem študiju e-poslovanja predaval mag. Domen Ocepek (produktni vodja v SW oddelku) iz podjetja Kopa d.d., ki je tudi gostujoči strokovnjak na EPF. Podiplomskim študentom e-poslovanja je v okviru predmeta Poslovne informacijske rešitve (MAG) predaval o izkušnjah na projektih uvajanja rešitve Kopa ERP.
V svetu, kjer digitalna tehnologija nenehno preoblikuje naš način življenja in dela, Hikvision interaktivne table predstavljajo pomemben del te evolucije. Naprave ne prinašajo le izboljšav v obstoječe metode sodelovanja in izobraževanja, ampak odpirajo vrata novim, inovativnim pristopom. V tem članku bomo podrobno raziskali, kako Hikvision interaktivne table z napredno tehnologijo in intuitivnimi funkcijami spreminjajo dinamiko v poslovnih prostorih in izobraževalnih ustanovah, ter kako lahko te spremembe pozitivno vplivajo na produktivnost, učinkovitost in angažiranost.
Na dogodku Dobre prakse pametnih tovarn, ki se je odvijal 22. novembra 2023 v Kristalni palači v Ljubljani, so se zbrali vodilni strokovnjaki in podjetja, ki so v ospredju digitalizacije in inovacij v proizvodnji. Med več kot 150 udeleženci sta bili v središču pozornosti tudi podjetji Kopa d.d. in Metrel d.o.o., ki sta predstavili svoje napredne tehnološke rešitve.