Meni

Kopa Customer Connect

Z interaktivno uporabniško izkušnjo do povezovanja proizvajalcev in kupcev

Sodobne storitve za kupce visokotehnoloških rešitev

Pri razvoju podjetja si morate za izhodišče postaviti nekatere pogoste probleme, ki proizvajalcem onemogočajo izboljšanje uporabniške izkušnje, pridobivanje informacij za izpopolnjevanje izdelkov, vključevanje v nakupni proces za nove izdelke ter ponudbo dodatnih komercialnih storitev. 

Kopa Customer Connect omogoča povezovanje uporabnikov produkta s proizvajalcem. Pri tem kupci dobijo spletno mesto za registracijo produkta, shranjevanje podatkov iz naprave, dokumentacijo same naprave in dodatno mesto, kamor lahko shranjujejo svoje datoteke in ustvarjajo projekte. Proizvajalec pa dobi možnost pogleda, kaj se z njegovimi produkti dogaja (kako se uporabljajo, kje so) in na podlagi povratnih informacij lahko izboljšuje izdelek ali generira dodatno prodajo.

Rešitve in storitve

Poznavanje končnih kupcev in komunikacijo z njimi

Produktna vsebina in podatki se nahajajo na enem mestu in niso razpršeni po različnih medijih ter sistemih

Varen in zaprt ekosistem, ki zagotavlja varnost pred spremembami, zlorabami ali izgubo informacij

Dodelave, nadgradnje in prilagoditve specifičnim potrebam proizvajalcev, ki jih standardne globalne rešitve ne omogočajo (kot npr. DropBox, OneDrive,…).

Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti

Zbiranje povratnih informacij o uporabi produkta za izboljšave, razvoj in prodajo

Ocenjevanje produktov na podlagi izboljšane uporabniške izkušnje

Sporočanje vseh natančnih in ažurnih informacij o izdelku končnim uporabnikom

Možnost pridobivanja novih in prilagojenih funkcionalnosti izdelkov

Povezovanje z različnimi zalednimi sistemi, s katerimi proizvajalci obvladujejo vsebine, izdelke in kupce

Rešitev ne zahteva velikih vlaganj v razvojno infrastrukturo, se enostavno širi in je dostopna od kjerkoli

Shranjevanje zapisov in deljenje meritev iz merilnih inštrumentov

Neodvisnost od infrastrukture (kot naročniška storitev v oblaku ali na lokalni infrastrukturi uporabnika)

Hitre in povratne informacije prinašajo prednost pred konkurenco

Izjava naročnika

Customer Connect TM nam služi tudi kot platforma za pospeševanje prodaje, bodisi dodatnih programskih rešitev bodisi dodatne opreme ter novih izdelkov, tako da ga divimo kot enega strateških sistemov za nadaljnjo rast in ohranjanje konkurenčnosti.

Bruno Jelenčič, direktor marketinga Metrel d.d.
Imate vprašanje ali potrebujete pomoč?

Kontaktirajte nas

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.