Podpora poslovni strategiji in uporabniški izkušnji strank
Kopa EAM je celovita rešitev upravljanja in vzdrževanja sredstev, ki zajema IT podporo poslovnim procesom. Omogoča upravljanje sredstev, dela, skladiščnega poslovanja (rezervni deli, prva vgradnja) ter nabav na enotni platformi. Kopa Customer Connect s sodobnimi digitalnimi prijemi poveže proizvajalca in uporabnika izdelkov.
Kopa EAM – Customer Connect nadgrajuje povezanost internih procesov (posredovanje in prejemanje dokumentacije, spremljanje proizvodnje, sledljivosti, ažurnosti podatkov o dovršenosti proizvodnje, učinkovitosti, brezpapirno poslovanje) in izboljšavo eksternih procesov do kupcev in distributerjev.
Rešitve in storitve
Upravljanje reklamacij in nadgradenj
Spremljanje izdelave izdelka preko zahtevkov
Upravljanje poslovnih partnerjev
Upravljanje sredstev iz vidika spremljanja izdelkov
Upravljanje končnih uporabnikov in distributerjev na podlagi uporabniških dostopnih računov
Izpostavljene poslovne koristi in priložnosti
Celovit pregled nad proizvodnimi in vzdrževalnimi procesi
Prijavljanje in vpogled zahtevkov s strani distributerja in končnega kupca
Ogled trenutnega stanja izdelave vozila s strani administratorja, distributerja in končnega kupca
Administrativno upravljanje zahtevkov (reklamacij in nadgradenj)
Pregled in upravljanje sredstev
Poznavanje končnih kupcev in komunikacije z njimi
Zbiranje povratnih informacij o uporabi produkta in obnašanju uporabnikov, ki služijo za analizo, ki vodi v izboljšave, nadaljnji razvoj in prodajo
Končnim uporabnikom nudi navodila za uporabo, sporoča novosti, posreduje programske posodobitve, izvaja nadgradnje ter omogoča nakup dodatne opreme in drugih izdelkov
Izjava vodje
Kopini programerji in razvijalci smo združili najboljše lastnosti dveh lastnih programskih rešitev. Kopa EAM - Customer Connect skrbi za upravljanje in vzdrževanje zahtevnejših izdelkov ter zagotavlja vrhunsko uporabniško izkušnjo in komunikacijo s kupci.
Zadnje aktualne novice in dogodki
Kopa ERP: Praktična znanja za prihodnje menedžerje
Mag. Domen Ocepek, strokovnjak za poslovne informacijske rešitve pri Kopi, je na povabilo Katedre za…
Kako vzpostaviti workflow odgovornosti?
Integriran dokumentni sistem za digitalizacijo celotnega poslovnega procesa Uporaba poslovnega informacijskega sistema ERP še ne…
Prednosti uporabe e-podpisa v HRM sistemih
Elektronski podpis je v zadnjih letih postal nepogrešljivo orodje za optimizacijo poslovnih procesov in izboljšanje…
Iz slabih podatkov se umetna inteligenca ne more učiti
Pametne tovarne tvorijo sklenjen krog, ki zahteva digitalizacijo in avtomatizacijo, pamet tovarne pa se skriva…