Zlata nagrada za inovativnost Intuitivnega osebnega portala zaposlenih HR-BOT 24/7 potrjuje pomembnost digitalizacije pri ustvarjanju pogojev za dolgoročno konkurenčnost in dobičkonosnost.
Podjetje KOPA d.d., vodilni ponudnik rešitev za digitalizacijo v proizvodnih podjetjih, je prejelo zlato priznanje za najboljšo inovacijo v Koroški regiji, ki ji ga je na prireditvi »Naj inovacije zasijejo« podelila koroška gospodarska zbornica GZS OZ Koroška. Priznanje je prejel Intuitivni osebni portal zaposlenih HR-BOT 24/7, ki je namenjen digitalizaciji kadrovskih procesov.
HR-BOT 24/7 izboljšuje komunikacijo med kadrovsko službo, vodji in zaposlenimi, avtomatizira operativne naloge in podpira brezpapirno poslovanje kadrovske službe. Ob znižanju stroškov poenostavlja administrativne kadrovske postopke s čimer prispeva k zmanjšanju napak in do 30-odstotnemu prihranku časa. Kot sta pokazala prva primera uporabe v podjetjih Premogovnik Velenje in Livar, HR-BOT 24/7 v kadrovskih službah sprošča strateške potenciale za razvoj talentov in voditeljstva, obvladovanje kompetenc in izvedbo 360-stopinjskega ocenjevanja, ki veljajo za temeljne gradnike trajnostne poslovne uspešnosti
»Kopina inovacija razširja digitalno transformacijo še na področje upravljanja s kadri. Kadrovikom zagotavlja bistveno hitrejšo izvedbo rutinskih opravil in kakovostnejše podatke za odločanje, zaposlenim pa ponuja samopostrežne informacije ter komunikacijo s kadrovsko službo vedno in povsod,« je razložil Domen Ocepek, vodja razvoja programske opreme v KOPA d.d.
Kopina novost po oceni žirije odstopa od trenutne ponudbe na tržišču informacijskih rešitev za HRM in omogoča preskok v učinkovitosti kadrovski služb ter pri uresničevanju njene strateške vloge pri vodenju, razvoju in rasti podjetja. HR-BOT 24/7 ima izrazit mednarodni potencial, pri čemer je KOPA že pripravila produkt za globalno tržišče.
»Inovativni osebni portal je del Kopinih razvojnih dejavnosti za tovarne prihodnosti. Digitalna kadrovska funkcija bo namreč ključna za uspešno zagotavljanje in razvoj kadrov v sodobnih poslovnih okoljih,« je pojasnil Ocepek.
Tehnološka naprednost, ki nadgrajuje dovršen procesni in poslovni model, uporabnikom zagotavlja, da delovanje podjetja in vključevanja zaposlenih prilagodijo pričakovanjem in načinu delovanja generacije Y.
Uporabnikom namreč omogoča pridobivanje informacij in dokumentov, izvajanje postopkov ter upravljanje z osebnimi podatki neodvisno od naprave, bodisi z mobilnim telefonom, tablico in osebnim računalnikom bodisi na proizvodnem terminalu ali informacijskem kiosku. Prvi uporabniki so tako že potrdili, da HR-BOT 24/7 pozitivno vpliva na motiviranosti zaposlenih, kar je posledica kakovostnejše obravnavi zaposlenih, predvsem v smeri odkrivanja talentov, ocenjevanja in nagrajevanja, obvladovanja kompetenc ter pridobivanja dobrih idej.